Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Vis meg din bil

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-09, 01:30   #21
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

Sv: Vis meg din bil

takker

Merete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 01:33   #22
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 01:36   #23
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Vi har en sånn en:

Og en sånn:

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 01:38   #24
Poku
helt grønn

Poku sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
Poku har et hav av muligheter foran seg
Standard

det bagasjerommet er svæææært altså
Skoda octavia 1,6 1999 modell, sedan...bensin har jeg da, ikke tdi.

Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet
Poku er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 10:32   #25
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Inkluderer sjåfør, underholdning, samtalepartnere og byutsikt.

Gammel 14-01-09, 10:50   #26
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Har en BMW X3, 2009 modell. Fikk den i forrige uke. Min er grå da.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 10:54   #27
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Min, en BMW X3 2006

Blågrå metallic.

Min kjære har en Mercedes Vito, 2002 eller noe.

Gammel 14-01-09, 12:04   #28
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Slik bare i svart,og en sportsutgave.

Gammel 14-01-09, 12:18   #29
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

1999 subaru forester
Sånn så den ut først uten lakert front og med 19"

Men fronten ser sånn her ut nu:
Med lakert front og litt mere kjørevennlige dekk Ikke at det er noe prob å kjøre 100 mil på 19". sitter mye bedre på veien og ser mye finere ut

Ingen som har likens farge . Gull underfarge og svart pelemor opppå. Synnes best i sol lys. Nylakert i sommer

Sist redigert av Honda : 14-01-09 kl 22:46.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 13:03   #30
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

En slik, Toytoa Avensis, 2008 modell, 2 l. diesel. Vår er sølv-blågrå
(bildet er lånt fra Finn.no)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx

Sist redigert av tiddelibom : 15-01-09 kl 10:24. Årsak: fordi bildet jeg opprinnelig hadde lagt inn, hadde endret seg til et annet.... :flau:
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 13:13   #31
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Her er den egentlige Tåtti:

Gammel 14-01-09, 13:30   #32
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Min, en BMW X3 2006

Sånn har jeg også. I den fargen der tror jeg. Men speilen på førersiden har fått seg en smell, og det er småbulk og riper bortover dørene på passasjersiden. Veien til barnehagen er trang..

Gammel 14-01-09, 14:01   #33
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har to biler - en opel

Og en volvo v40.

Vi kommer nok til å bytte ut begge med en flerbruksbil i løpet av året. Opel'n lever ikke gjennom EU-kontrollen vil jeg tro.

Gammel 14-01-09, 22:44   #34
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Samme som vår, toyota avensis.

Kunne tenke meg en 7 seter

Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 22:49   #35
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har en sånn:

Dessuten har vi en gammel bil til salgs. Den ser omtrent ut som denne:

Begge bildene er lånt på nett.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 22:54   #36
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Toyota Avensis Verso 2004-modell, en deilig 7-seter. Er usikker på om bilen på bildet er riktig årsmodell, men fargen stemmer i alle fall.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 23:08   #37
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Vi kjører Verdens Kjedeligste Bil (tm) Den er kanskje stygg, men til gjengjeld ryker den ofte!

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 23:24   #38
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Ene bilen.... Volvo 240, 87 modell, for tiden i dyp dvale (startproblemer)...
Håper min mann snart gir opp å gi den førstehjelp.

Min mann: "Men du likte den bilen så godt da vi kjøpte den"
hallo, da kjørte vi rundt i en enda eldre Volvo 140, der han måtte være "kavalér" og åpne døra til meg siden den ikke kunne åpnes fra innsiden... Og bilen som var 5 farger da jeg møtte han, og som ble lakkert ensfarget første påskeferien vår sammen hos hans bror på vestlandet og det REGNET hele påsken...
Selvsagt var jeg da glad for en ensfarget bil, med seler i baksetet, vi ventet da tross alt vårt første barn da...

Her er bilen vi nå har (og bruker), som jeg er veldig glad i:

Jeg liker Saaben veldig godt, men ungene har vokst litt for fort, så med en pappa på 197 cm så blir det trangt når han kjører. Planen er nå å legge den ut til salgs, og får vi prisen vi ønsker kjøper vi en Saab 95 i stedet (som skal være mer romslig i baksetet). Derfor er den så ren og pen nå...

Sist redigert av Svanen : 14-01-09 kl 23:30.
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 23:26   #39
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Subaru Legacy, ikke helt Petter Solberg-blå...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 23:26   #40
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

ser nå at Volvo bildet ble ALTFOR stort....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:31.