Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fytti, nå er jeg sinna

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-09, 01:16   #21
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fytti, nå er jeg sinna

Uff - utrolig surt! Der jeg kommer fra, skrur alle ned postkassene sine på nyttårsaften. Burde vært helt unødvendig...

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 01:30   #22
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Uff - utrolig surt! Der jeg kommer fra, skrur alle ned postkassene sine på nyttårsaften. Burde vært helt unødvendig...

Seriøst? Hadde det ikke vært lettere å låse inn pøblene?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 02:02   #23
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Seriøst? Hadde det ikke vært lettere å låse inn pøblene?

Det var nok for mange av dem er jeg redd. Men burde vært en egen pøbel-anstalt ja.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 14:48   #24
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Uff, så utrolig unødvendig.

Forbaskade pøbler, skulle fått seg en smekk, skulle de. Skjønner godt at du er forbannet, tror jeg hadde klikket i vinkel selv.

Gammel 01-01-09, 15:15   #25
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noe så innmari dårlig gjort!!!! Må si jeg er glad jeg hadde mine pøbler sammen med meg hele kvelden. Fy flate for noen småjævler.

Skru ned postkassene hørtes forresten ut som en god ide. Jeg bor i blokk, så jeg er forskånet for den slags moro, enn så lenge,men min kjære bor i rekkehus, og der ser postkassene ut som noe gammelt som katta har dratt frem hele tiden. Respektløse unger.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:47.