|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Israel og GazaStøtter de sivile som blir ofre i konflikten.
|
|
|
#3 |
|
Pauset
|
Sv: Israel og GazaMå bare applaudere Hattifnattens gode innlegg. Får ikke grønnprikket. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Israel og GazaEr vel en del palestinere som jobber i fruktbransjen der nede. Hvis man virkelig vil boikotte Israel bør man ta at titt på denne videoen, masse grep man kan ta i hverdagslivet: (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Israel og GazaEr Hattifnattens kommentar slettet? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Israel og GazaSympatien ligger hos sivilbefolkningen, fremfor alt. Deretter hos palestinerne. Så PK er jeg altså. ( |
|
|
|
|
|
#7 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Israel og GazaAh, det er så mange ganger jeg skulle ha prikket deg i det siste Hattifnatten men får ikke lov! Så da får jeg jatte med, er veldig enig i det meste du sier. Jeg tror eneste mulighet til en løsning er USA men jeg har, desverre, overhode ingen tro på at de vil gjøre noe med situasjonen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tøff
|
Sv: Israel og GazaDet var et virkelig godt innlegg Hattifnatten! Nå må jeg hente gubben så han får lese det også, og så skal jeg legge meg og tenke så det knaker.
|
|
|
#9 |
|
anglofil
Sv: Israel og Gaza
Det kan kanskje ikke bli verre enn Bush men jeg har overhode ingen tro på at Obama vil endre USA's politikk i midtøsten, absolutt ikke. Demokratene er om mulig enda mer "styrt" av pro Israelske krefter en Republikanerne. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
anglofil
Sv: Israel og GazaHan sier litt her men forholdsvis gammelt intervju da ... |
|