|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Erfaren
|
![]() Sv: Tråden for å ønske hverandre en riktig god julGod jul til dere alle!!
![]() |
#3 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tråden for å ønske hverandre en riktig god julGod jul alle sammen, jeg er bare strålende fornøyd for at jeg slipper å jobbe med julepost for det neste året! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tråden for å ønske hverandre en riktig god julGod Jul alle sammen, og takk for at dere sammen lager et trivelig forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tråden for å ønske hverandre en riktig god julEn riktig god jul til alle sammen
![]() |
#7 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tråden for å ønske hverandre en riktig god julDet går mot giftermål for Askepott og prinsen nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tråden for å ønske hverandre en riktig god julGod jul herfra også! Jeg koser meg med Askepott, skal snart i dusjen for å dra til foreldrene mine - og om litt under tre timer kommer ungene fra faren og jula kan begynne for alvor.
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Tråden for å ønske hverandre en riktig god julGod jul til alle på FP. Jeg håper dere får en så god jul som diverse omstendigheter tillater, eller til og med den beste ever.
![]() |
#10 |
Erfaren
|
![]() Sv: Tråden for å ønske hverandre en riktig god julGleder meg til juledusjen, venter ennå på mannen!!
![]() |
#13 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Tråden for å ønske hverandre en riktig god julJeg var på konsert med Nidarosdomens guttekor før jul her... (Kilde: youtube.com)
![]() |
#15 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Tråden for å ønske hverandre en riktig god julGod Jul til alle FPere! Sist redigert av Ine : 24-12-08 kl 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Tråden for å ønske hverandre en riktig god julJeg ønsker dere alle ei riktig god jul!
![]() |
#17 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tråden for å ønske hverandre en riktig god julNå har storesøster reist til faren sin og lillesøster og faren dems sover. Jeg og mellombror sitter i stua. Her er det kaos som vanlig. Rydder ene øyeblikket og neste er det akkurat like rotete.
![]() |
#18 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Tråden for å ønske hverandre en riktig god julØnsker dere alle en riktig god jul.
![]() |
#19 |
Pauset
|
![]() Sv: Tråden for å ønske hverandre en riktig god julNå har vi kommet fra kirka. Vi har ikke hatt noen tradisjon på å gå i kirka, men veslejenta skulle synge med barnekoret der og dermed så måtte vi jo dit. Veldig koselig. En enestående prest som ga veldig av seg selv, snakket og var tilstede for barna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Tråden for å ønske hverandre en riktig god julGod Jul til alle. Vi drar avgårde til feiring nå, det blir nok stas for Lille. Jeg har litt kvalme og åndenød, men det er normalt. Jeg tror det er det nærmeste jeg kommer julestemning....
![]() |
|
|