|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Det klarer jeg faktisk ikke huske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Jepp, det var en Tarzanfilm. Jeg og fetter`n min var på kino. Jeg var 6-7 år tror jeg, han tre år eldre. Dette må ha vært i 1979-80, eller noe deromkring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Ja. Det var Sigurd Drakedreper. Så den sammen med lillebroren min da jeg var 11 og han var 10 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Kan ikke huske første filmen alene for vi hadde bygdekino der jeg vokste opp.
![]() |
#25 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Tror ikke jeg var mer en 9 år, vi gikk å så Lucky Luke på den lokale kinoen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Har vridd hodet halvveis av skaftet, men kommer ikke på filmen. Jeg snek meg på bussen og dro til sentrum, uten at foreldrene mine visste det. Så i ettertid er det mest snikingen jeg husker, ikke selve filmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Hakke peiling. Da ET kom var jeg for liten til å komme inn sammen med mamma.. Hun prøvde seg, men vi ble stoppet i køen.
![]() |
#29 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?
Det var min jomfrutur også ...
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?E.T. på lokalkinoen |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Husker ikke hvilken film, men husker det var en scene hvor jeg synes det var litt skummelt så jeg grep tak i sidemannens hand. Lurer på hvem det var
![]() |
#33 |
♡
|
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Reisen til julestjernen. Tror jeg var syv..
![]() |
#34 |
Passiv
|
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Tror det var Grease. Da var jeg ca. 10 år. Jeg gikk sammen med min 2 år eldre bror. |
![]() |
![]() |
#35 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Jeg husker ikke hvilken film det var, men jeg husker at jeg var 11 aar og ganske mange maaneder og veldig bekymret for at jeg skulle ble kastet ut for det var 12 aars grense. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Står på egne ben
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Jeg mener at det var E.T. jeg så alene første gangen jeg var på kino. Tror jeg var rundt 10 år. Hvilken år kom egentlig filmen E.T.? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Jeg husker ikke hvilken film eller hvor gammel jeg var, men jeg husker at det var en milepæl. Vi måtte love mamma å gå rett hjem, vi måtte love å leie så vi ikke kom bort fra hverandre (jeg og storebror 2 år eldre), og vi måtte love å ikke gå den ene veien som det hender det er rusmisbrukere som sitter. Det eneste jeg husker fra kinoturen er at kinobilletten kosta 25 kr (når kan det ha vært?) og at vi hadde fått 10 kr hver til snop. Broren min kjøpte noe for 8 eller 9 kr, spilte den siste krona eller to på sånn gammeldags spilleautomat hvor man slo krona si bortover.
![]() |
#39 |
Velger å ignorere idioter
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Der jeg er så heldig å slippe morgen sol
![]() |
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Første filmen var en Tarzanfilm med en Weissmuller som Tarzan
![]() |
#40 |
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Den første jeg var alene på var Casper , da var jeg med en venninne.
![]() |
|
|