|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva får foreldre og svigerforeldre til jul?Far min og kjæresten hans + svigerforeldrene mine får kalender med bilder av gutta på fra barnebarna. I tillegg får far og svigerfar en flaske med eplebrennevin, produsert av en lokal bonde. Svigermor får parfyme.
|
|
|
#22 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva får foreldre og svigerforeldre til jul?Mamma og pappa får kalender med bilder av ungene, lysestaker i nisseserviset mamma samler på og en bok til pappa. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva får foreldre og svigerforeldre til jul?Mamma og pappa får mokkamaster og fotvaskesandal. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får foreldre og svigerforeldre til jul?Hvis det er tips du er ute etter er det viktig med interessene deres og hvilket prisområde du er ute etter
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Sv: Hva får foreldre og svigerforeldre til jul?Faren min får et festivalpass til noe kirkekonsertgreier han har ønsket seg. Også får han det andre han ønsker seg - julaften hos oss. |
|
|
|
#28 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får foreldre og svigerforeldre til jul?Mamma får skittentøyskurv og badeolje, pappa får en bok i Arn-serien og svigermor får spansk språkkurs.
|
|
|
#29 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva får foreldre og svigerforeldre til jul?De får kalender med bilder av ungene på på begge sider. Foreldrene mine får Moccamaster kaffetrakter og svigers får digital bilderamme. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får foreldre og svigerforeldre til jul?Mine foreldre får operabilletter. Svigerforeldrene får en digital fotoramme.
|
|
|
#31 |
|
Pauset
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
Sv: Hva får foreldre og svigerforeldre til jul?Mamma og pappa får kalender med bilder og en heklet duk. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Hva får foreldre og svigerforeldre til jul?Mamma: Laurakrem
|
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva får foreldre og svigerforeldre til jul?Mamma og pappa får felles: Fotobok med digitale layouts som jeg har laget, kalender med bilder av gutta, innrammet bilde av førsteklassingen min. Pappa får et gavekort og to spekepølser. Mamma får gavekort og to bøker. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Hva får foreldre og svigerforeldre til jul?Mor: Kalender med bilder av Knotten, hjemmelagede juletrekuler, et glass med mannens spesialblandete sennep.
|
|
|
#36 |
|
snur
|
Sv: Hva får foreldre og svigerforeldre til jul?Mine foreldre får kalender av alle tre barnebarna, lerret med de samme ungene på og hver sin hjemmestrikkede ull-lue
|
|
|
#37 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva får foreldre og svigerforeldre til jul?Mamma: skrubbekrem for hender og skihansker. Pappa: den siste til Unni Lindell. Svigerfar m/sambo: juleuro til Georg Jensen. Svigermor: abonnement på Samler&Antikbørsen, kaffe og romkuler. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Originala
|
Sv: Hva får foreldre og svigerforeldre til jul?Svigers: Gavekort på Lefdahl + en spekepakke. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får foreldre og svigerforeldre til jul?Pappa: Rødvin og to spekepølser |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva får foreldre og svigerforeldre til jul?Mamma og pappa får håndklær, brødkniv og hver sin fleecejakke.
|
|
![]() |
|
|