|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva gjør du ved henting og levering? | |||
| Jeg låser bilen og tar med meg alt av verdisaker inn. |
|
15 | 9,15% |
| Jeg låser bilen, men lar veske og annet ligge i bilen. |
|
105 | 64,02% |
| Jeg låser ikke bilen, og tar kun med barn og dets ting, mine blir liggende. |
|
32 | 19,51% |
| Jeg lar bilen stå med nøkkel og motor i gang, så bilen er varm til videre kjøring. |
|
1 | 0,61% |
| Jeg har ikke bil. |
|
7 | 4,27% |
| Dustepoll |
|
4 | 2,44% |
| Deltakere: 164. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I mål
|
Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Jeg lar sekken min ligge i bilen, men den ligger ofte i bagasjerommet. Ellers har vi generelt av prinsipp aldri noe av verdi synlig. Jeg slår selvsagt av motoren og låser bilen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tankefull
|
Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Bor på landet. Låser alltid bilen. Vesken kan ligge igjen, men ikke for synelig. Blir også sjokkert over folk som tørr å la bilen stå med nøkkel i.
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
|
Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Sjelden jeg låser bilen, verdisaker ligger ikke i setet.
|
|
|
#4 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Jeg slurver med veske, mobil og lommebok...
|
|
|
|
#6 |
|
Helt konge
|
Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?En ting er å la eiendelene sine ligge igjen i åpen bil. Eller bare la bilen stå åpen uten verdisaker. Noe annet er å la bilen stå på tomgang og/eller nøklene være igjen slik at hvilensomhelst barn eller ungdom som går forbi kan sette seg inn og kjøre avgårde. Tanken på å være ansvarlig for det som kan bli følgende av den handlingen får meg til å bli virkelig redd. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Jeg slår av motoren og låser bilen - med veska inni. Og jeg bor i utkanten av Oslo. Mulig naivt, men det har da gått bra så langt |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Jeg slår av motoren og låser bilen. Sekk/veske o.l. ligger igjen i bilen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Jeg lar veska ligge i passasjersetet, og låser stort sett bilen. Jeg lar ikke nøkkelen stå igjen i tenninga dersom jeg lar bilen stå ulåst.
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Jeg låser bilen, og om jeg har veske - jeg har store lommer - så ligger den igjen. Vanligvis har jeg bankkort i mobilveska, og det ligger i lomma. Ergo er det med inn |
|
|
|
#11 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Lar ting ligge igjen i bilen og låser den. Selvsagt.
|
|
|
#12 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Jeg låser alltid bilen, men lar verdisakene ligge igjen i bilen.
|
|
|
#13 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?
Verden er full av naut, Lille Ru...
|
|
|
|
#14 |
|
trenger lading
|
Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Låser sjelden, og mine ting ligger ofte igjen i bilen (ikke synlig).
|
|
|
|
#15 |
|
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Låser bilen, lar nøkler, veske, telefon osv ligge i bilen (men ikke lett synlig)
|
|
|
|
#16 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Jeg lar bilen stå igjen hjemme.
|
|
|
#17 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?
I sånne tilfeller er det greit, jeg kjøper den der.
|
|
|
#18 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?De få gangene jeg kjører når jeg henter i barnehagen blir bilen låst og veska ligger igjen. Tar som regel buss, så det er veldig sjelden det skjer!
|
|
|
#20 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Tror kanskje jeg låser bilen når jeg har med pc eller fotoapparat. Ellers gjør jeg ikke det. (Dvs at bilen stort sett alltid står ulåst utenfor barnehagen.) Lommeboka ligger alltid i jakkelomma, så det er ingenting av verdi i bilen.
|
![]() |
|
|