|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Jobber du julaften? | |||
| Ja, hvert år |
|
4 | 3,67% |
| Ja, noen ganger |
|
33 | 30,28% |
| Nei, aldri |
|
70 | 64,22% |
| Dustepåll! |
|
2 | 1,83% |
| Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
|
Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Vanskelig å svare. Før da jeg jobbet i butikk jobbet jeg alltid julaften, nå er jeg vel i teorien på jobb julaften, men tror ikke jeg trenger å dra på kontoret, så lenge jeg har telefon og pc-en hjemme går det nok fint. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Nei, da har jeg fri. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Jeg har jobbet julaften to år. Jeg jobbet på tilsvarende meteorologisk institutt i Sverige og været stopper ikke på julen så det er bare å jobbe. Det verste å jobbe var midsommar. Alle venner var ute i skjærgården og man rakk ikke ut dit mellom arbeidspassene. Det var kjipings når man var 19-24 år. Julaften så var man jo enten sammen med familien på dagen eller kvelden så det gikk jo greit. Vi jobbet døgnet rundt enten to-skift (lange vakter) eller tre-skift. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Ikke siden studietiden, nei. Ingen jobber julaften eller nyttårsaften hos oss.
|
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Har jobbet på julaften flere ganger. Ikke kveld riktignok, men på dag. |
|
|
|
#28 |
|
Borte
|
Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Vi har halv arbeidsdag, men jeg tror de fleste avspasserer eller tar ferie. Jeg har iallefall alltid gjort det.
|
|
|
#29 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Jeg jobbet på julaften da besteforeldrene mine hadde butikk. Jeg syntes egentlig at det var en grei dag å jobbe på da, men så hadde jeg heller ingen å stelle og styre med på den tiden.
|
|
|
|
#30 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Nei. Vi har stengt på julaften, heldigvis
|
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Jeg stemte nei, men har egentlig halv dag både julaften og nyttårsaften. De timene pleier jeg å avspasere. |
|
|
|
#33 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Første julaften på mange år jeg ikke skal jobbe, men det er fordi jeg er hjemme i foreldrepermisjon. Hvert tredje år har jeg jobbet til 18. Samme nyttårsaften. Ellers jobber jeg turnus, som kan treffe alle røddager - på samme måte som dem i helsevesenet. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Jeg jobber ofte på julaften, men i år har jeg helt fri og gleder meg veldig til det. I fjor jobbet jeg fra 15.30 til 22.15, det var nitrist. At sjefa mi i tillegg ikke har peil på jul gav utslag i noe utradisjonell mat. Julebordet på legevakten ble dekket med startkjeks, fetaost i olje, reker i lake og en tube majones.
|
|
|
#37 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Nei, det unngår jeg som best jeg kan. Så langt har jeg lykkes.
|
|
|
#38 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Noen ganger. I år er det ikke min jobbedag. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Ikke siden jeg ble min egen sjef for 6 år siden. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Jobber du på julaften?Ja på et vis, skal være tilgjengelig på telefon og nett, men slipper å dra på kontoret. Vi har åpent mellom 8 og 12, og vi får fri med lønn enten julaften eller nyttårsaften.
|
![]() |
|
|