|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva pynter du juletreet med?Bruker å pynte med rødt og gull, kuler, kongler og hjerter osv.
|
|
|
|
#22 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva pynter du juletreet med?Pynter med mange smålys, og kuler/hjerter etc i rødt og gull.
|
|
|
#23 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hva pynter du juletreet med?Flest kuler i gull og rødt, lys, kuler som tantebarn etc. har malt på, samt noen engler og kuler/figurer fra min tante og onkels første juletre. De faller snart fra hverandre, og jeg lurer på om de kanskje skal få hvile seg denne julen, av frykt for at lillesøster skal velte treet og knuse dem. Vi pleier å ha glitter men ikke flagg. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva pynter du juletreet med?Her pyntes det med mye rart. Lys og stjerne i toppen (Karen Blixen i gull), juletrekuler i forskjellige farger, noe halmpynt og trefigurer fra Kari Trestakk, gullkulebånd og noen julekurver som ungene har laget.
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Hva pynter du juletreet med?Vårt tre er pyntet med slike ting som gir assosiasjoner til svunne "juler" og ungenes hjemmelagde pynt. Det er nok ikke veldig stilfullt er jeg redd, men koselig er det. |
|
|
|
#28 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva pynter du juletreet med?Vårt tre er totalt uten stil, eller ingen enhetlig stil er kanskje riktigere å si |
|
|
|
|
|
#30 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva pynter du juletreet med?Hvite lys og pynt i rødt, sølv og blankt glass. Kuler, hjerter og litt ymse figurer men kun i de tre fargene. Får jeg det som jeg vil, så blir det ikke glitter. Ungene vil stort sett ha glitter, så da blir det vel det
|
|
|
#31 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva pynter du juletreet med?Vi skal pynte med glasskuler fra Pentik i klart glass, sølv og rødt glass. Så har vi noen røde perlerender som vi kanskje skal pynte med.
|
|
|
#32 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Hva pynter du juletreet med?Tror jeg må ta en titt i den store eska med juletrepynt.
|
|
|
#33 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva pynter du juletreet med?Jeg prøvde med sølv og blått en gang, men synes ikke det ble så fint. Dessuten MÅ jeg jo bruke hjertene fra Mjau.
|
|
|
#34 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva pynter du juletreet med?
|
|
|
#35 |
|
Perspektivutvider
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva pynter du juletreet med?I utgangspunktet var det bare glasskuler i alle farger og fasonger som jeg har samlet på og arvet oppigjennom. De siste årene har det også kommet til endel annet også. Blant annet mange fine fargerike hjerter av hemaperler ...
|
|
|
#36 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva pynter du juletreet med?Jeg kjøpte inn pynt i 2000, og har spedd på siden da. Ville ha alt i "en stil", og det ble gull. Så vi har alt mulig i gull, + istapper og engler i glass. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva pynter du juletreet med?Jeg pynter med lys og julekuler i blått og gull, kremmerhus i hvitt og gull og hvitt og rødt, sløyfebånd i gull og blått som jeg knytter rundt grenene og reagensrør i silkebånd med hvite blomster stukket nedi. Reagensrørene var noen kasserte jeg fant på jobb første året jeg skulle ha juletre, og ikke hadde råd til å kjøpe masse julepynt. Det gjør seg veldig med blomsterflor på juletreet, men det er litt styrete å huske på å vanne blomstene hver dag.
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva pynter du juletreet med?Vi har pyntet med kun hvitt og sølv de siste årene. Det er veldig pent, men nå begynner jeg å bli litt lei.
|
|
|
#40 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hva pynter du juletreet med?Her pyntes treet med halmpynt, røde og rosa filthjerter, hvite og røde kremmerhus, trehjerter i rødt og hvitt som ungene har laget, røde og hvite sukkerstaver, stålhjerter og sikikert noe mer. Sist redigert av Chanett : 27-12-08 kl 01:48. |
|
|
|
![]() |
|
|