Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Handleliste til jul

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-08, 23:30   #21
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Handleliste til jul

Hermetikk og tørrvarer er jo kjekt å ha, og holder seg godt.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 23:50   #22
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Å joda, flere ganger i måneden. MED kjølebag.
Men om mannen gidder å dra med seg det innover på jobb på bussen, vel. Jeg skal spørre han. Jeg ville selvfølgelig ha gjort det, med akkurat med sånne ting er gubben ganske så sær.

Hvis han skal ta bussen hjem så begrenser det seg kanskje litt ellers også hva han får med seg hjem? Synes jeg ser han med masser hermetikk og sånn. Blir en del for kr 2000,- da. Spekemat er jo fint å kjøpe i tillegg til andre ting. De har jo sånn store pakker med oppskåret og vakumpakket på Rimi også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 00:35   #23
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Supper, sauser og gryteretter er jo lette ting, som ikke tar alt for stor plass da.

Spekemat er jo et "must" til jul

Gammel 16-12-08, 02:55   #24
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

På bussen med matvarer for 2000 kr?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 05:44   #25
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Om han skal ta bussen, og dra på varene hjem så ville jeg ha fokusert på de dyreste varene. Fått minst mulig volum for pengene. 2000 kroner er ikke så mye om du kjøper dyrere ting.

Jeg ville ha kjøpt indrefillet,spekemat, (skikkelig) pinnekjøtt osv. Alt med høy kilospris.

Vannlig hermetikk og kjøttdeig veier for mye.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 07:48   #26
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Jeg ville handlet forbruksvarer med lang holdbarhet.
Feks. Bleier, bind og tamponger, vaskepulver, hygieneartikler, dopapir, pasta, forskjellig mel, krydder osv.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 07:54   #27
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Jeg ville handlet forbruksvarer med lang holdbarhet.
Feks. Bleier, bind og tamponger, vaskepulver, hygieneartikler, dopapir, pasta, forskjellig mel, krydder osv.

Også om du skulle ta bussen? Få ned volumet må vel være fokuset da heller enn holbarhet.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 08:51   #28
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg handler mest på rimi for det er den billigste butikken i mitt nærområde. Satt meg ned å tenkte, hva er det som er dyrt på rimi da.

Jeg ville gått for en del pålegg som ikke er så tungt, strandmaskinke, røkelaks osv.

Biff har de til 299 kr kiloen så jeg i går. Ellers så er rimi ganske rimelig på ting, handler jeg for 2000 kr så har jeg mat for 14 dager og vel så det.

Tror jeg ville gått for vaskemiddler av ymse slag. Oppvaskmaskin, vaskemaskin osv. Da blir det fort dyrt.

Gammel 17-12-08, 00:05   #29
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Tusen takk for alle tips. Blir ikke noe problem å få skrevet handleliste nå.
Masse smarte tips her.
Joda, han blir nok litt av et syn på bussen, skikkelig Rimi reklame.
Men han slipper å dra på det gatelangs. Jeg henter han så klart på holdeplassen.
Usj, stakkars mann.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18.