Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bambino Snack'n'sip cup - ikke kjøp de!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-08, 09:00   #21
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bambino Snack'n'sip cup - ikke kjøp de!

Vi bruker også bambinokoppene - og lillebror på 10 får fint til å drikke av dem.
Jeg hater lokkene i blant, men elsker koppene. Storebror har en stående ved senga si om natta også. Han svetter og har behov for drikke.

Gammel 05-12-08, 09:30   #22
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kom forresten på hvilken type som er vår favoritt. Denne fra nuby. Ventilen inni kan snus fra fast til slow.

Kjøpte på Fru Lyng, men tror de finnes på Barnas hus.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 09:35   #23
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

De glemte jeg. Tommy tippee er vi og ganske fornøyd med. Selv om ene vi har lekker veldig. Tommy tippee har mye godt. Synd de ikke selger så mye av det i Norge. Jeg er veldig glad i flaskene vi kjøpte i England.

Vi bruker også TommyTippee. Er fotnøyd med det.
Både REFLEX og BARNAS HUS har merket, så de er veldig lette å få tak i her. Ekstradeler også.

Gammel 05-12-08, 10:07   #24
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har disse fra Playtex til lillegutt, og har brukt dem i en årrekke. De har løst sugerør, og jeg kjøpte mange ekstra man har enda ikke opplevd at sugerørene er slitte.
De er så tette at jeg kan putte dem i skolesekken med vann i! Kjøpt i USA...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 10:15   #25
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Flasketuter og sånt og? Tutekoppene og de seriene som man finner over alt i norge er jo ikke vanskelig å få tak i.

Vi har 6 av disse flaskene:

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 11:04   #26
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Isolde: Jeg tror det, men det kan jeg sjekke opp neste gang jeg er der, og gi rapport (hvis jeg husker det ).
Eller så kan du ringe dem?
Var kanskje bare sånne drikkeflasker uten tytt på?

Gammel 05-12-08, 11:06   #27
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Vi har en Avent og en Bambino.
Den ene Aventen er allerede kastet, den falt på gulvet og alt innholdet rant ut. Bambinoen fikk jeg ikke opp lokket på, så der må mannen trå til. Etter noen runder i oppvaskmaskina klarer jeg å få den opp, men snuppa på 9 mnd får ikke noe ut av den.

Så Nuby er bra, altså? Det er ikke tåteflaskesmokk på den, vel?

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 11:07   #28
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefaler disse fra Nuby:

Poden hadde flere sånne, og de var kjempegode.

Gammel 05-12-08, 11:24   #29
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Vi har en Avent og en Bambino.
Den ene Aventen er allerede kastet, den falt på gulvet og alt innholdet rant ut. Bambinoen fikk jeg ikke opp lokket på, så der må mannen trå til. Etter noen runder i oppvaskmaskina klarer jeg å få den opp, men snuppa på 9 mnd får ikke noe ut av den.

Så Nuby er bra, altså? Det er ikke tåteflaskesmokk på den, vel?

Det er ikke myk tupp på den jeg viste bilde av, men det er det på mange av de andre.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 11:29   #30
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har brukt de som Jenna viste bilde av, og fniser av at dere ikke får av lokket.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 11:48   #31
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Det er ikke myk tupp på den jeg viste bilde av, men det er det på mange av de andre.

Snuppa drikker ikke av tåteflaske (da begynner hun bare å skratte når hun får tåtesmokken i munnen), men drikker veldig bra av Avent.
Har Nuby noe lignende til den?
Ser for meg at hun er litt for liten til å skjønne sugerør-greia?

Gammel 05-12-08, 11:51   #32
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg tror ærlig talt ikke at jeg hadde orket å ha i hus en kopp som het Snack'n sip uansett. Men takk for advarselen.

Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 11:54   #33
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Får man kjøpt Nuby i noen butikkkjeder eller må de bestilles på nettet?
Synes det er litt vanskelig å se på bildene jeg, for det er så små bilder.

Gammel 05-12-08, 18:35   #34
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi tok ut den ventilen på mam-flaskene, og bruker dem som vanlig tutekopp.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 19:11   #35
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi elsker tutekoppen fra Tupperware. Klarer ikke å finne bilde av den.

Gammel 05-12-08, 19:14   #36
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Er det noen som noensinne har fått noe som helst ut av disse?

Jeg tror det har gått veldig greit her i huset (men så er hun da også uvanlig glupsk).

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 19:39   #37
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Får man kjøpt Nuby i noen butikkkjeder eller må de bestilles på nettet?
Synes det er litt vanskelig å se på bildene jeg, for det er så små bilder.

Jeg mener det var på Kids&Care jeg kjøpte en Nubykopp?

Gammel 06-12-08, 23:51   #38
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma

Vi elsker tutekoppen fra Tupperware. Klarer ikke å finne bilde av den.

Tupperware-kopp.jpg

Gammel 07-12-08, 12:54   #39
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk maimor! Vi har den gamle utgaven som lettere ble ødelagt. Da den ble tatt av markedet var det nesten så jeg gråt. Heldigvis har de kommet med en ny og forbedret versjon. Poden på snart fire bruker de koppene fortsatt faktisk.

Gammel 07-12-08, 13:18   #40
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Vi bruker også bambinokoppene - og lillebror på 10 får fint til å drikke av dem.
Jeg hater lokkene i blant, men elsker koppene. Storebror har en stående ved senga si om natta også. Han svetter og har behov for drikke.

MÅ bare påpeke at han er 10 mnd altså. Så ingen tror at tiåringer drikker med tutkopp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.