|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Når pakkes gavene innJeg pakker inn det meste selv, en ting er at jeg syns det er veldig koselig, en annen at jeg nok er litt for nøye.
|
|
|
#2 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Når pakkes gavene innPakker inn alle gaven selv og storkoser meg.
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når pakkes gavene inn
Service er jo viktig for alle butikker, men nettopp derfor synes jeg man skal henvise til en pakkedisk eller gi med papir om det er kø. For meg (og andre jeg har snakket med) er det mer service å la være å lage milelang kø enn å på død og liv måtte pakke inn gaver når det er køer. Jeg har sett folk forlate butikken pga. lang kø grunnet pakking. Det er jo ikke alltid man SER de sure minene heller. Jeg gir sjelden uttrykk for at jeg er irritert, men jeg tenker mitt i det stille.
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hertuginne
|
Sv: Når pakkes gavene innJeg pakker inn selv, ikke så mye fordi jeg synes det er gøy, men fordi jeg ikke gidder stå og vente på at de butikkansatte skal pakke inn for meg. Det pakkes inn når det nærmer seg jul, unntaket er de gavene som skal sendes, de må jo pakkes inn i god tid for å rekke frem i tide.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Når pakkes gavene innJeg elsker å pakke inn julegaver, og gjøre meg veldig flid med å finne det rette papiret, det rette gavebåndet osv. Det tar gjerne en halvtime minst pr. pakke, så jeg tar ikke alt natten før julaften, men sprer det litt utover den siste uka før jul. |
|
|
|
#7 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
(Jeg må gi andre brukere først prikk først. Den ble grønn) |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når pakkes gavene innDe fleste pakkes i butikken, resten pakkes inn en kveld før julaften. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hvor er hengekøyen!?
|
Sv: Når pakkes gavene innPakkes oftest inn med en gang de kjøpes... Enten på pakkedisk, eller av de som jobber der..
|
|
|
#10 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Når pakkes gavene innJeg vil helst ha de pakket inn eller pakke inn på pakkedisk. Noen pakker jeg/vi helst selv, mannen er egentlig mer fingernem enn meg. Noen ganger har det vært kos før jul, og noen ganger har det bare vært stress. Vi kjøper alle gavene i desember.
|
|
|
#11 |
|
XXX
Hvor: Orkdal
Sv: Når pakkes gavene innLitt opp og ned, men stort sett pakker jeg inn selv. Det gjøres vel en dag nær julaften
|
|
|
#12 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når pakkes gavene innJeg reiser på Panduro,kjøper masse alt for dyrt papir og pyntestæsj.Setter på julemusikken og storkoser meg med og pakke inn.
|
|
|
#13 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Når pakkes gavene innDet varierer, de fleste pakker jeg selv, men noen blir pakket i butikken. MEn jeg legger ikke sjela mi i innpakkingen nei.
|
|
|
|
#14 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Når pakkes gavene innJeg pakker sjøl, men det er ikke akkurat ei høytidsstund. Jeg liker å kunne velge papir og merkelapper sjøl, er vel mest derfor jeg gjør det. Jeg har også stått noen år i bokhandel, og er en racer på å pakke firkantede pakker.
|
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Når pakkes gavene innJeg pakker inn selv.
|
|
|
#16 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Når pakkes gavene innPanduro har en del papirer som er fine.
|
|
|
#17 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Når pakkes gavene innJeg bruker mye gråpapir med forskjellig farge på fra Panduro. Og bånd fra samme butikk, disse som ikke går og krølle. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Når pakkes gavene innGråpapir er knall! Med flotte klistremerker og bånd. Vesla liker å ta lim på og drysse på glitter. Det blir jo glitter overalt, men det er bare koselig.
|
|
|
#19 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Når pakkes gavene innI år har jeg kjøpt en sånn pakke med flere typer:
|
|
|
#20 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Når pakkes gavene innJeg har ensfarget Ikea-papir, hvitt, hvitt med mønster og sølv med mønster. Og brede bånd i forskjellige farger.
|
|
![]() |
|
|