|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Sender dere alltid takkekort etter bryllup og dåp?Nei, ikke alltid. Men det er jo ikke mer enn to år siden siste barnedåp.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Sender dere alltid takkekort etter bryllup og dåp?
Jeg synes også det er koselig med julekort. Jeg pleier å henge dem opp, enten på kjøleskapet med magneter, eller på en snor eller noe. Men de går som regel i søpla når julepynten kommer ned. (Men da jeg ryddet kjøkkenskapene i helgen fant jeg plutselig masse julekort fra i fjor.
|
|
|
|
#23 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Sender dere alltid takkekort etter bryllup og dåp?Jeg sender alltid takkekort og julekort, og synes det er veldig koselig å få.
|
|
|
#24 |
|
Prematurmamma
|
Slik er min svigerfamilie også. Julekort er jo noe av det viktigste i hele verden. Da vi droppet julekortene i fjor, fikk faktisk svigerinne laget egne julekort med bilder av Malin, for hun MÅTTE jo ha henne også med.
|
|
|
|
#25 |
|
Livsnyter
|
Sv: Sender dere alltid takkekort etter bryllup og dåp?Ja her sender vi ut takkekort i forbindelse med bryllup, dåp og barselgaver. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender dere alltid takkekort etter bryllup og dåp?Ja. Jeg synes det er rart å ikke takke for gaver. Det vil vel si: dersom man takker på annen måte enn å sende et kort, trenger man vel strengt tatt ikke sende kort. Men takke, det synes jeg man bør gjøre!
|
|
|
#27 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Sender dere alltid takkekort etter bryllup og dåp?Jeg sender alltid både julekort og takkekort. Ikke bare etter bryllupet og ungenes dåp, men også for barselsgaver og også ofte for julegaver og bursdagsgaver. Ingen stor greie, noen ganger et bilde, men ofte bare at Lillemor lager en tegning og skriver takk. Etter jul/bursdag sender vi kun til de som vi ikke har takket personlig.
|
|
|
#28 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Selvsagt takker man. Det at man ikke sender takkekort betyr ikke at man ikke takker. Jeg takket hver eneste giver i dåpen.
|
|
|
#29 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Sender dere alltid takkekort etter bryllup og dåp?Vi har sendt ut etter både bryllup og dåp ja.
|
|
|
#32 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Sender dere alltid takkekort etter bryllup og dåp?Nå har vi bare gjennomført ett bryllup og en dåp, men ja; vi sendte selvsagt ut takkekort etter begge. Jeg liker å få alle typer kort, og de limes inn i album.
|
|
|
|
#33 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sorry men jeg måtte fnise litt av overskriften, le høyt av Skilpaddas svar, og humre når jeg så at tanken slo Niobe også.
|
|
|
|
#34 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender dere alltid takkekort etter bryllup og dåp?For meg - til mine - har det vært en selvfølge å sende ut takkekort med bilde etter bryllup, barselgave og dåp. Jeg synes det er veldig koselig å få julekort med bilder av venners barn også. Og i år har vi også somset oss til å få tatt et selv (vi har riktignok ikke rukket å sende det ennå).
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Sv: Sender dere alltid takkekort etter bryllup og dåp?Vi sender takkekort etter dåp og barselgave.
|
|
|
#36 |
|
Unik
|
Sv: Sender dere alltid takkekort etter bryllup og dåp?Sendte ut takkekort då me gifta oss ja. Og eg har sendt ut takkekort etter alle tre barnedåpane.
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Jeg kan bare signere denne! |
|
|
|
|
|
#40 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Sender dere alltid takkekort etter bryllup og dåp?Jeg sender julekort, takkekort på bryllup og dåp - og syns det er KJEMPEKJEKT å få!
|
![]() |
|
|