|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjokoladekalender i barnehagen
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Sjokoladekalender i barnehagenSynes ikke non-stop høres ille ut jeg heller, har pepperkaker i storesøsters barnehage.
|
|
|
#9 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Sjokoladekalender i barnehagenJeg ville ikke likt det. Det er unødvendig på mange måter. Unødvendig sukker. Unødvendig kjip kalender. Dessuten smaker non stop bare godt når det spises i store munnfuller |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Sjokoladekalender i barnehagenNå tror jeg forøvrig aldri avdelingen til storebror ville så mye som vurdert en sjokoladekalender så lenge de har meg i foreldrestallen. I dag ble jeg spurt om det var greit at han fikk en seigmann på nissefesten. I tillegg ble de særdeles overasket da de hørte at jeg bestakk han med sjokolade for å begynne å gå på gipsen sin. Tipper de faller av stolen når jeg faktisk gir dem sjokolade i julegave |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Sjokoladekalender i barnehagenJammen en Non stop? Hva godt skal det gjøre? Om jeg spiser en Non stop får jeg bare absurd lyst på mer. Prøver de å lære ungene måtehold eller? :For det skal ikke mine unger lære nemlig: |
|
|
|
|
|
#14 |
|
godt brukt
|
Sv: Sjokoladekalender i barnehagen
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjokoladekalender i barnehagenDet blir som å gi meg ei mokkabønne. Det er til å erte opp lysten med. |
|
|
|
![]() |
|
|