Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vintersko, jeg trenger hjelp!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-08, 21:09   #21
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Vintersko, jeg trenger hjelp!!

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Disse har jeg også. Anbefales på det sterkeste. Kjempegode og varme sko.

Gammel 30-11-08, 21:14   #22
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintersko, jeg trenger hjelp!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 17:24   #23
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Tusen takk for mange flotte forslag!! Har vel antakelig vært i feil skobutikker, for det meste av dette har jeg virkelig ikke sett! Får ta meg en tur til de litt større butikkene i Oslo og sjekke utvalget der!

Gammel 01-12-08, 22:32   #24
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syntes Merell har mye fint jeg. http://www.merrell.co.uk/en-GB/Shop/...avID=WCF-G-BOT

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 18:56   #25
Gerbera

Gerbera sin avatar

Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Må man ikke foreslå Duckfeet også?

Man må gjerne foreslå Duckfeet, det var i hvertfall de jeg endte på!

Utrolig herlige sko, jeg kan nesten ikke vente med å kjøpe meg flere par!!

Gammel 07-12-08, 09:13   #26
Nicki
Aktiv

Medlem siden: May 2007
Nicki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Syntes Merell har mye fint jeg. http://www.merrell.co.uk/en-GB/Shop/...avID=WCF-G-BOT

Er det noen som vet om disse skoene er varme? Og hvilken butikk i Oslo man evt. kan kjøpe de? Synes de var kjempefine

Nicki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 16:03   #27
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk til Gerbera som startet denne tråden. Disse støvlettene i brunt er nå mine

Etter en søkkvåt og faretruende glatt går tur til jobb og barnehagen i dag, fikk jeg nok, dro til Timberland på Paleet og bladde opp. Gleder meg til å prøve dem på sørpeføre i morgen.

Gammel 08-12-08, 16:23   #28
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekre!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 16:30   #29
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Så fine sko Arran

Gammel 08-12-08, 17:47   #30
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Så fine sko Arran

Det syntes vesla også

Gammel 08-12-08, 17:52   #31
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Man må gjerne foreslå Duckfeet, det var i hvertfall de jeg endte på!

Utrolig herlige sko, jeg kan nesten ikke vente med å kjøpe meg flere par!!

Jeg har også Duckfeet (men de lave med snøring) Elsker dem.

Gammel 08-12-08, 20:39   #32
Gerbera

Gerbera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Det syntes vesla også

Herlig!! Putt henne der om du vil vite hvor du har henne, kommer ikke langt med de på!!
Lekre forresten!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:20.