Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Greys anatomy sesong 5

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-08, 10:01   #21
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.024
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Jeg finner fortsatt ikke episode 10. Noen som kan hjelpe meg?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 11:37   #22
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Stompa: Hvor henter du episodene fra? Du finner dem på Pirate bay:
http://thepiratebay.org/torrent/4555....XviD-NoTV.avi

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 11:51   #23
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Liker ikke Izzieopplegget,og syns egentlig denne sesongen har vært litt kjedelig.Med unntak av turnuslegene sitt lille forsøk, på og være kirurg på egenhånd.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 12:06   #24
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Fiiine episoden (ep. 10) nå sist.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 12:45   #25
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.


Hva var fint i den? Elelr var det noe jeg ikke fikk med meg?

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 12:47   #26
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Hva var fint i den? Elelr var det noe jeg ikke fikk med meg?

Alex sier at han elsker Izzy, og jeg skjønte det som at hun valgte ham "over" Denny på slutten (da hun kom inn på OR til Solo Surgery),

Dr. Hunter (?) viser Christina de "andre" stedene av sykehuset

Little-Grey og Sloan. Håper det funker for dem.


Synes jeg da!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 14:30   #27
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.024
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Stompa: Hvor henter du episodene fra? Du finner dem på Pirate bay:
http://thepiratebay.org/torrent/4555....XviD-NoTV.avi

Takk! Jeg får den ikke opp når jeg søker på Piratebay. Har prøvd Isohunt og Mininova også, men får ikke treff når jeg søker noen steder. Merkelig.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 15:43   #28
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Sjekk på surf the channel. Sitter å ser den på megavideo nå.

Et spørsmål ang. Yang:
Hvorfor er hun utelukket fra solo operasjonen igjen? Var det fordi hun viste at de sydde hverandre ?

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 18:13   #29
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Sjekk på surf the channel. Sitter å ser den på megavideo nå.

Et spørsmål ang. Yang:
Hvorfor er hun utelukket fra solo operasjonen igjen? Var det fordi hun viste at de sydde hverandre ?

Jepp! Fordi hun visste om det, men ikke sa noe til Chief..

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 18:15   #30
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Takk! Jeg får den ikke opp når jeg søker på Piratebay. Har prøvd Isohunt og Mininova også, men får ikke treff når jeg søker noen steder. Merkelig.

http://www.ninjavideo.net/video/15092 Bare husk å "launch the NinjaVideo Helper", link øverst på sida i rødt, og så er saken biff! Jeg pleier å trykke start, og pause i det den begynner å spille, så hele får lastet seg inn før jeg ser den. Slipper hakking da..

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 18:22   #31
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Alex sier at han elsker Izzy, og jeg skjønte det som at hun valgte ham "over" Denny på slutten (da hun kom inn på OR til Solo Surgery),

Dr. Hunter (?) viser Christina de "andre" stedene av sykehuset

Little-Grey og Sloan. Håper det funker for dem.


Synes jeg da!

Ja det var jo fint da. Men syns liksom Greys har forandret seg en del...Jeg MÅ ikke se den fredag.Kan vente noen dager...

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 19:34   #32
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Hater også Izzy-styret - jeg vurderer å kutte ut hele serien.
Men hvis dere sier ep. 10 er så bra, så får jeg vel gi den en sjanse ...

Little-Grey-storyen, med blindtarmoperasjonen, den var relativt OK. Men hvordan skal de hindre at hun ikke blir sparket ut av studiet for godt? Det lurer jeg på ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 20:34   #33
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.024
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Sjekk på surf the channel. Sitter å ser den på megavideo nå.

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

http://www.ninjavideo.net/video/15092 Bare husk å "launch the NinjaVideo Helper", link øverst på sida i rødt, og så er saken biff! Jeg pleier å trykke start, og pause i det den begynner å spille, så hele får lastet seg inn før jeg ser den. Slipper hakking da..

Takk takk - men jeg fikk opp lenka til Tito og har lasta ned via den; det er bare så merkelig at jeg ikke finner torrenten når jeg søker på Piratebay (eller Isohunt eller Mininova) sjøl. Skjønner ikke hva det er som skjer, for jeg søker som jeg alltid har søkt, og har prøvd både med og uten sesong og episode. Det samme gjelder forøvrig siste episode av E.R., så hvis noen finner den også til meg er jeg evig takknemlig.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 10:52   #34
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Takk takk - men jeg fikk opp lenka til Tito og har lasta ned via den; det er bare så merkelig at jeg ikke finner torrenten når jeg søker på Piratebay (eller Isohunt eller Mininova) sjøl. Skjønner ikke hva det er som skjer, for jeg søker som jeg alltid har søkt, og har prøvd både med og uten sesong og episode. Det samme gjelder forøvrig siste episode av E.R., så hvis noen finner den også til meg er jeg evig takknemlig.

Så rart. Jeg får alltid opp episodene bare jeg søker på navnet på serien. De bruker å komme opp blant de første treffene.

Og så håper jeg også at slutten på denne episoden innebærer at de er ferdige med dette Izzy-Denny styret. Nok er nok! Og tviler veldig på at det blir noe særlig søtt mellom Little-Grey og Sloan. De har seg vel litt før han går lei og drar videre til nye beitemarker. Jeg synes det er litt tåpelig og usannsynlig at de ikke har sparket ut både little grey og hun nye av programmet. De hadde aldri fått fortsette i jobben i virkeligheten.

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 10:55   #35
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Og så håper jeg også at slutten på denne episoden innebærer at de er ferdige med dette Izzy-Denny styret. Nok er nok! Og tviler veldig på at det blir noe særlig søtt mellom Little-Grey og Sloan. De har seg vel litt før han går lei og drar videre til nye beitemarker. Jeg synes det er litt tåpelig og usannsynlig at de ikke har sparket ut både little grey og hun nye av programmet. De hadde aldri fått fortsette i jobben i virkeligheten.

Enig. Jeg tror det var slutten med Izzy-Denny greiene. Men vi får se! Ang. at Little Grey og hun nye ikke ble sparket ut; Izzy ble jo heller ikke sparket ut, og hun hadde vel heller ikke fått fortsette i virkeligheten, eller...?

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 10:57   #36
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Og jeg tror ikke at vi er ferdige med Izzy-tullet. Jeg trodde også det var skjedd noe, men så så hun opp på podiet, og der sto Denny igjen. Jeg fatter ikke at de ikke bare kan gi seg med det. Det skjedde mye med mange i forrige episode. Litt sånn oppstykket hit og dit synes jeg. Men jeg gråt en tåre, så da var vel episoden vellykket.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 08:50   #37
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Buhu, ikke ny episode i dag. Hva er grunnen til det? Ny helligdag?

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 08:53   #38
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.024
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Juleferie. Neste episode kommer i januar. Det er vanlig med pause på denne tida.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 10:55   #39
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Bra at det er ferie for da kane de se å slutte med det Izzy tullet over ferien, det har begynt å ødelegge serien for meg. Er det bare meg som syntes det er litt rart at Alex da skal stå med person nummer tre som har psykiske problemer.. Eller er det kanskje fordi de vil vise at enkelte personer søker seg til en spesiell type mennesker?

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 12:52   #40
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Arghhh!!! Selvfølgelig har vi ikke blitt kvitt Denny ennå. Synes det er så synd, siden jeg likte så godt de episodene når han ventet på hjerte og de fikk så godt forhold sammen. De var så søte de episodene, og så triste. Nå begynner jeg å bli møkkalei begge to, og ... kanskje han bare kan ta med seg Izzy og så kan begge vandre avgårde til perleporten heller? Synd at de ødelegger serien på denne måten. Samtidig klarer jeg ikke å slutte å se på ...

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no