|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Er Tre nøtter til Askepott en del av jula for deg? | |||
Åja! Det blir ikke jul uten den filmen
|
|
99 | 71,22% |
| Neineinei, den er kjempedårlig :urk: |
|
32 | 23,02% |
| Tre nøtter til hvem? |
|
5 | 3,60% |
| Dustepåll! |
|
3 | 2,16% |
| Deltakere: 139. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Tre nøtter til AskepottDen er en del av den spente stemningen på julaften (magien), og jeg tenker på den som nødvendig å ha på i bakgrunnen mens man spiser mandelgrøt eller pakker inn de siste julegavene eller gjør noe annet for å få tiden til å gå litt fortere. Jeg trenger ikke sitte klistret å se hele filmen, men liker å få sett noen glimt.
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Tre nøtter til AskepottJeg synes den er
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Tre nøtter til AskepottJeg har ikke noe sterkt forhold til den filmen, hverken for eller mot. Jeg har sett den et par ganger, og jeg forbinder den helt klart med jul, men den er absolutt ikke noe "must" - det er det forsåvidt ingen av de andre filmene eller TV-programmene på julaften som er heller.
|
|
|
#4 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tre nøtter til AskepottJeg synes filmen er kjempesøt og har sett den omtrent hver eneste jul så lenge jeg kan huske.
|
|
|
#6 |
|
er her
|
Sv: Tre nøtter til AskepottJeg er på bølge med Beata, den er utrolig dårlig, men det blir liksom ikke helt jul uten den (på i bakgrunnen). Så filmen er dårlig og fin og søt på samme tid, skulle ikke trodd det var mulig, men sånn er det engang.
|
|
|
|
#7 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tre nøtter til AskepottJeg kan godt se den, men har ikke noe sterkt behov for å se de. Ser like lett disney. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Tre nøtter til AskepottJeg har følt at det ikke blir jul uten, men ifjor innså jeg at jeg er utrolig lei den filmen.
|
|
|
#9 |
|
Fortynnet
|
Sv: Tre nøtter til AskepottJeg har sett filmen så mange ganger at jeg syns det blir litt kjedelig å sitte ned og se hele, men det er veldig julestemning at den står på i bakgrunnen mens jeg lager dessert og surkål, og ser litt innimellom. Na-na-na-na, na na-na-na-na, na nanana naaaa-nanana! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Tre nøtter til AskepottJeg har aldri hatt noe spesielt forhold til den. I barndommen var det strengt med tv-titting på julaften, og så vidt jeg husker gikk den alltid når vi skulle gjøre oss kirkeklare. I voksen alder har jeg sett den et par ganger og skjønner ikke helt greia, og jeg har et vagt minne om å ha sett den delvis en gang som barn og at jeg ble forferdelig skuffet over hvor kjedelig den var.
|
|
|
#12 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Tre nøtter til AskepottJeg forbinder den med jul, men har ikke det helt store forholdet til den. Mamma og min søster MÅ se den, så jeg har sett den noen ganger jeg også for å si det sånn. Det blir definitivt jul uten den filmen, når vi feirer hjemme hos oss selv pleier vi ikke å se den.
|
|
|
#14 |
|
Øverst Kommanderende
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Tre nøtter til AskepottJeg må se den.
|
|
|
|
#15 |
|
Erfaren
|
Sv: Tre nøtter til Askepott
Nei, du er ikke helt ut!
|
|
|
#16 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Tre nøtter til AskepottJeg må se den på juleaften, da er det jul da.
|
|
|
|
#17 |
|
Opp og ned
|
Sv: Tre nøtter til AskepottJa det er en del av jula og den prøver jeg å få med meg. I de siste årene har det blitt så som så pga. forberedelser, ungenene osv. I år er jeg alene og da skal jeg få den med meg.
|
|
|
#18 |
|
X First Lady
Sv: Tre nøtter til AskepottDen er en del av julaften men jeg har det ofte såpass travelt med å forberede ting og tang at jeg ikke får sett den. Men jentene mine blir nok å se den i år også. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Tre nøtter til AskepottJeg håper hvert år at vi klarer å unngå å switche inn på NRK når denne filmen går på TV. |
|
|
|
![]() |
|
|