Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva skal guttene ha på seg til jul da?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-08, 14:47   #21
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?

Storebror har sort vest med hvite pinstriper, hvit skjorte og diverse slips. I tillegg har han en sort dress som muligens passer enda, og et par pene skjorter (lys blå, lys grå og en litt røffere koksgrå med rød skrift på ryggen).

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 14:51   #22
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Den ser veldig fin ut den fra Sparkjøp, og en ok pris var det også. Hvordan er kvaliteten? Er den veldig tynn og krøller lett, eller er den ganske ok?

Syntes det var veldig ok kvalitet til den prisen der. Krøller overhodet ikke. Jeg har ikke hatt behov for å stryke den overhodet. Hverken bukse, skjorte, vest eller jakke. Buksa er litt smal i passformen, men vi fikk den på Poden i allefall (han er ikke den aller smaleste). Skjortermene var noe trange i mansjetten.

Poden har benyttet den to ganger allerede og han selv var strålende fornøyd. Kjøpte strl. 104, men det hadde nok holdt med 98.

Jakka var et par hakk for stor som du ser, men han skulle ha den på.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 14:56   #23
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Lillebror skal ha en stripete skjorte med vest utenpå og en brun bukse.

Storebror skal enten ha dress med rosa skjorte og slips, eller bunad, eller festdrakt fra mannens hjemland.

Gammel 23-11-08, 14:57   #24
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, så søt han er Skytte. Du har bare en sånn utrolig sjarmør av en skjønning!

Er dressen blå ? Har de forskjellige farger?

Gammel 23-11-08, 14:58   #25
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Her i huset blir det nok penbukse og skjorte på gutta mine.
Slips også muligens.

Gammel 23-11-08, 15:37   #26
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Å, så søt han er Skytte. Du har bare en sånn utrolig sjarmør av en skjønning!

Er dressen blå ? Har de forskjellige farger?

Den er vel sort (men er litt gråaktig). Skulle gjerne hatt blå i stedet egentlig. Sort er litt hardt for Poden min.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 16:11   #27
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Har handlet juletøy til lillebror på Exit. Han skal ha på nickers med seler, strømpebukse, skjorte, slips og vest.

Gammel 23-11-08, 16:25   #28
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Den ser veldig fin ut den fra Sparkjøp, og en ok pris var det også. Hvordan er kvaliteten? Er den veldig tynn og krøller lett, eller er den ganske ok?

Nei den var overraskende bra og fin i stoffet. Jakken var noe stor. Lillebror er 96 cm og 92 var mer enn nok i str. Han er veldig spe, så buksa var veldig fin på han. Behøvde ikke belte eller noe sånt. Han har nok dette på 4 års dagen også. Vi har flere slips og nå en sløyfe som vi varierer med.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 16:26   #29
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Seksåringen har flere alternative antrekk han kan bruke i jula, trenger ikke noe nytt. Han har to "bunader" som passer, den ene har jeg sydd, det er svart ullnikkers og mørkegrønn vest. Men antagelig kommer han til å gå med en fin rutete bukse han har. Den er beige/brun med litt blått i, ganske diskrete ruter. Har også hvit skjorte og diverse gensere og vester som passer til. For min del trenger de ikke være stivpyntet med slips og dress, med mindre de uttrykker sterkt ønske om det selv.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 16:33   #30
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Gubben, ja faktisk, var ute og kjøpte penklær til gutta for et par uker siden; jeg er kjempefornøyd, og gutta selv ville gjerne ha den på og synes selv de var sååå fine.
Jeg er litt anti at de skal være like, men vi fikk sååå mye skryt om at de var så fine og like.

Dressen er sort, smalstripet, men det synes ikke så godt på bilde..

Gammel 23-11-08, 16:34   #31
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Storebror på 9,5 skal ha blå fløyelsbukse fra Benetton, og lysblå penskjorte også fra Benetton. Han har også en genser til, men jeg tenker at det blir varmt nok med bare skjorta.

Mini på 3,5 har en blå bomullsbukse og hvit skjorte fra Benetton (arvegods etter storebror) Han har også en mørk blå genser til, men den trenger han nok ikke på julaften.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 16:43   #32
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Denne fra Lego wear og sort bukse til.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 16:47   #33
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Poden skal ha dette:

I tillegg har han en penbukse og vest fra i fjor som han muligens kan bruke i år også. Det var i allefall mer enn stort nok i fjor.

Bør kanskje kjøpe ei skjorte ekstra.

Nå skvatt jeg nesten, for det bildet der var sinnsykt likt storebror

Lillingen skal ha på seg sort dress, og storebror skal ha på seg lekkert sett kjøpt av nikki - grå bukse, skjorte, slips og strikket vest.

Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 17:22   #34
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Eldstemann har kun en penbukse og den er lys, så han skal jeg finne en mørk bukse til, cordfløyel. Julaften blir det mørk bukse og hvit penskjorte fra Gant. Slips om han finner et han liker på jobben til farmor. Juledagene blir det nok lys bukse og skorte i lysblått.
Mellomste har en utrolig tøff mørk dress med krittstriper. Julaften blir det den, med hvit skorte. Juledagene får vi se, han har et koselig sett med mørkbrune cordfløyelbukser og V-genser, og dessuten et godt uvalg skjorter etter storebror.
Gutta mine har mer pentøy enn oss jentene i huset.

Gammel 23-11-08, 19:12   #35
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Denne fra Lego wear og sort bukse til.

Denne vurderer jeg også til junior. har du prøvd den til svart? vurderer svart denim squin fit bukse til men ser ikke helt for meg hvordan det vil bli.

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 19:17   #36
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Bunader!

Gammel 23-11-08, 19:24   #37
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han skal ha ei grå penbukse med vest til som jeg har kjøpt på Cubus. Så skal han ha hvit skjorte med tynne grå/sorte/sølv striper inni.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 19:26   #38
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&S, her.

Denne vurderer jeg også til junior. har du prøvd den til svart? vurderer svart denim squin fit bukse til men ser ikke helt for meg hvordan det vil bli.

Nei, har ikke det, det finnes en bukse som hører til i grått(med ruter), men de hadde ikke str.
så da tenkte jeg at sort var greit siden slipset er sort.
Har ikke fått det enda.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 19:39   #39
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&S, her.

Dette var pent synes jeg... hvor får man tak i det mon tro?

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 19:51   #40
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Nei, har ikke det, det finnes en bukse som hører til i grått(med ruter), men de hadde ikke str.
så da tenkte jeg at sort var greit siden slipset er sort.
Har ikke fått det enda.

oki. ser at kidsfashion.no har den buksen til men vet ikke helt om jeg likte den. Eller dvs jeg likte den, men synes sort blir mer anvennelig.

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:06.