|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Storebror har sort vest med hvite pinstriper, hvit skjorte og diverse slips. I tillegg har han en sort dress som muligens passer enda, og et par pene skjorter (lys blå, lys grå og en litt røffere koksgrå med rød skrift på ryggen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?
Syntes det var veldig ok kvalitet til den prisen der. Krøller overhodet ikke. Jeg har ikke hatt behov for å stryke den overhodet. Hverken bukse, skjorte, vest eller jakke. Buksa er litt smal i passformen, men vi fikk den på Poden i allefall (han er ikke den aller smaleste). Skjortermene var noe trange i mansjetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Lillebror skal ha en stripete skjorte med vest utenpå og en brun bukse.
![]() |
#24 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Å, så søt han er Skytte. Du har bare en sånn utrolig sjarmør av en skjønning!
![]() |
#25 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Her i huset blir det nok penbukse og skjorte på gutta mine.
![]() |
#26 |
|
Den er vel sort (men er litt gråaktig). Skulle gjerne hatt blå i stedet egentlig. Sort er litt hardt for Poden min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Har handlet juletøy til lillebror på Exit. Han skal ha på nickers med seler, strømpebukse, skjorte, slips og vest.
![]() |
#28 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei den var overraskende bra og fin i stoffet. Jakken var noe stor. Lillebror er 96 cm og 92 var mer enn nok i str. Han er veldig spe, så buksa var veldig fin på han. Behøvde ikke belte eller noe sånt. Han har nok dette på 4 års dagen også. Vi har flere slips og nå en sløyfe som vi varierer med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Seksåringen har flere alternative antrekk han kan bruke i jula, trenger ikke noe nytt. Han har to "bunader" som passer, den ene har jeg sydd, det er svart ullnikkers og mørkegrønn vest. Men antagelig kommer han til å gå med en fin rutete bukse han har. Den er beige/brun med litt blått i, ganske diskrete ruter. Har også hvit skjorte og diverse gensere og vester som passer til. For min del trenger de ikke være stivpyntet med slips og dress, med mindre de uttrykker sterkt ønske om det selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Gubben, ja faktisk, var ute og kjøpte penklær til gutta for et par uker siden; jeg er kjempefornøyd, og gutta selv ville gjerne ha den på og synes selv de var sååå fine.
![]() |
#31 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Storebror på 9,5 skal ha blå fløyelsbukse fra Benetton, og lysblå penskjorte også fra Benetton. Han har også en genser til, men jeg tenker at det blir varmt nok med bare skjorta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Passiv
|
Nå skvatt jeg nesten, for det bildet der var sinnsykt likt storebror |
![]() |
![]() |
#34 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Eldstemann har kun en penbukse og den er lys, så han skal jeg finne en mørk bukse til, cordfløyel. Julaften blir det mørk bukse og hvit penskjorte fra Gant. Slips om han finner et han liker på jobben til farmor. Juledagene blir det nok lys bukse og skorte i lysblått.
![]() |
#35 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Denne vurderer jeg også til junior. har du prøvd den til svart? vurderer svart denim squin fit bukse til men ser ikke helt for meg hvordan det vil bli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
søt
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Bunader!
![]() |
#37 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Han skal ha ei grå penbukse med vest til som jeg har kjøpt på Cubus. Så skal han ha hvit skjorte med tynne grå/sorte/sølv striper inni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, har ikke det, det finnes en bukse som hører til i grått(med ruter), men de hadde ikke str. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
maler
|
Dette var pent synes jeg... hvor får man tak i det mon tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
oki. ser at kidsfashion.no har den buksen til men vet ikke helt om jeg likte den. Eller dvs jeg likte den, men synes sort blir mer anvennelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|