Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Influensaen er over oss ... eller ...

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-08, 20:10   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Influensaen er over oss ... eller ...

Jeg lo visst på feil sted på jobben i dag. En kollega kom bort til meg mens vi var ute, dultet i meg og sa: "I dag har jeg tatt "Else" bra kan du tro!"

"Javel?" svarte jeg, spent på hvordan denne Else var blitt satt fast, for Else er ikke lett å sette fast.

"Heh, for Else sa nemlig at hun hadde fått infulensa!"

Joda, jeg gliste godt av den. "Infulensa, ja".

Akk ja, hvor jeg raskt etterpå forsto at mor Inagh er for stor en språknerd, da kollegaen min fortsatte:

"Men da tok jeg Else, altså. Man har infulensa bare når infulensaepedimien er over oss!"

Akk ja... Jeg smilte, og svarte pent: "Ja, det har du rett i. Influensa er det bare når influensaepedemien er her." Kollegaen min tok ikke hintet, og jeg har gitt opp og innsett jeg er sær.

Sist redigert av Inagh : 19-11-08 kl 20:18.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:55.