Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-08, 14:34   #21
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum

1. Nei
2. Ja
3. Det er helt greit om noen kjenner meg igjen (ellers hadde jeg sikkert valgt et annet nick)

Gammel 19-11-08, 14:38   #22
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Har dere slettet dere som bruker på det andre forumet (eller de andre forumene) ? Nei, men er ikke aktiv
  2. Bruker dere samme nick? Ja
  3. Vil dere helst ikke bli gjenkjent fra tidligere forum, eller er det tvert i mot? (går litt inn i forrige spørsmål...) Jeg blir gjerne gjenkjent

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 14:42   #23
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1) Er ikke slettet, men er ikke aktiv.
2) Har samme nick på SM og NM, men ikke på SG. Der har jeg til gjengjeld samme nick som jeg har på TettInntil og Toogto - og jeg er ikke aktiv noen av de fem stedene.
3) Det går fint å bli gjenkjent, og det er hyggelig om de som kjenner meg med mitt andre nick sier hei når de skjønner hvem jeg er, særlig om de også har andre nick.

Gammel 19-11-08, 14:44   #24
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke slettet, samme nick, greit å bli gjenkjent.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 14:51   #25
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, er fortsatt medlem på både SG, SM og NM.
Har samme nick eller omtrent samme, husker faktisk ikke helt.
Har ingenting imot å bli gjenkjent her og mot de nevnte fora, men jeg er på noen andre forum igjen som jeg har et HELT annet nick og er definitivt mye mer anonym, og jeg har ikke lyst til at folk skal vite hvem jeg er der. Der er det stort sett andre ting jeg snakker om og. Når jeg har et spørsmål vurderer jeg hvor jeg skal legge det hen, ut fra anonymitet, flauhetsgrad, tema osv.

Gammel 19-11-08, 14:51   #26
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

For å presisere, jeg er ikke Elise på SG. (Det tror jeg nemlig det er ei annen som er...)

Gammel 19-11-08, 14:53   #27
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

1. Ikke slettet (lat) Jeg er aldri på noen av de andre forumene lenger.
2. Ikke samme nick
3. Ikke redd for å bli gjenkjent

Tror jeg kan signere denne ja.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 15:06   #28
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

1. Har dere slettet dere som bruker på det andre forumet (eller de andre forumene) ? Nei.
  2. Bruker dere samme nick? Nja..det jeg har her er en forkortelse av mitt vanlige nick.
  3. Vil dere helst ikke bli gjenkjent fra tidligere forum, eller er det tvert i mot? (går litt inn i forrige spørsmål...) Er ikke så farlig om jeg blir gjenkjent Da hadde jeg nok valgt meg et helt annet nick om jeg var redd for det.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 15:16   #29
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Ikke slettet.2. Nesten
3. Jeg har vanligvis ikke noe imot å bli gjenkjent. Et par steder jeg bruker sjelden har jeg andre nick.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 15:36   #30
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

1. Nei. Er registrert på NM/SM/SG men ikke aktiv.
2. Samme nick alle steder.
3. Greit å bli gjenkjent.

Gammel 19-11-08, 15:46   #31
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

1. Ikke slettet nei, er både på SM og NM (men ikke aktiv).
  2. Samme nick stort sett overalt.
  3. Siden jeg bruker samme nick er jeg tydeligvis ikke så redd for å bli gjenkjent.

Samme her.

Gammel 19-11-08, 16:14   #32
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden gjør meg veldig nysgjerrig, og viser at jeg har dårlig gjenkjennelsesevne og hukommelse. Jeg aner ikke hvem f.eks Gwen, Mandarin og sjuggerpløm var på NM. Og flere blir det sikkert.

Har dere slettet dere som bruker på det andre forumet (eller de andre forumene) ?
Nei.
Bruker dere samme nick?
Jeg har samme nick som her som på NM, byttet der da jeg byttet her. Har ikke vært aktiv der siden vi flyktet over hit. Har skrevet et par meldinger der nå i lukket barsegruppeforum, kommer nok til å titte innom der i ny og ne. På SM har jeg et annet nick.
Vil dere helst ikke bli gjenkjent fra tidligere forum, eller er det tvert i mot? (går litt inn i forrige spørsmål...)
Siden jeg har samme nick er det selvsagt ok å bli gjenkjent. På SM har jeg et annet nick, om noen hadde kjent meg igjen derfra hadde det vært helt greit. Men jeg synes det er fair å ikke offentliggjøre selve nicket svart på hvitt, heller ta kontakt per PM/prikk.

Gammel 19-11-08, 16:15   #33
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Slettet
2. Samme nick
3. Siden jeg har samme nick håper jeg jo at flest mulig har lagt merke til meg før.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 17:13   #34
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er ikke slettet på SM eller NM, burde blitt det siden jeg aldri er der.
Hvilket nick jeg hadde på SM husker jeg ikke.
Har ikke samme nick som på SM, men er ikke redd for å bli kjent igjen heller.

Gammel 19-11-08, 17:33   #35
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker samme nick som jeg gjorde på SM, NM og BP. Har forsøkt annet, men det fungerer ikke.

Tror ikke Maz er registrert på de andre nevnte fora. Eller jeg er vel bare inaktiv på BP, der vil de jo ikke slette deg.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 17:33   #36
Slettet bruker
Passiv

Standard

1. Ikke slettet. Er fortsatt innom NM i barselgruppa mi av og til, og på SM der jeg godt kunne vært slettet, venter jeg til jeg får sladret for Miromurr.
2. Samme nick overalt. Men ikke alle med samme nick som jeg er meg.
3. Ikke redd for å bli gjenkjent.

Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 17:43   #37
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

1. Ikke slettet. Er fortsatt innom NM i barselgruppa mi av og til, og på SM der jeg godt kunne vært slettet, venter jeg til jeg får sladret for Miromurr.
2. Samme nick overalt. Men ikke alle med samme nick som jeg er meg.

Ja, ingen sletting før du har sladret ferdig for meg!

Jeg er medlem både på SM og NM med stort sett samme nick som her, og er ikke redd for å bli gjenkjent. Men det er ei anna her inne som har "mitt" nick på andre forum igjen.

Gammel 19-11-08, 17:48   #38
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ikke slettet meg selv på de andre forumene jeg er medlem av, selv om jeg nok kunne gjort det. Må innrømme at jeg ikke klarer å klippe navlestrengen til SM og NM heeelt enda
Jeg har samme nick stort sett over alt.
Er ikke redd for å bli gjenkjent som zeppelin. Men de fora jeg har helt andre nick, og helt andre "hensikter" vil jeg gjerne være anonym. Det finnes jo forum for så mangt

Gammel 19-11-08, 17:52   #39
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

1. Nei.
2. Nei.
3. Nja, det kommer an på. Om jeg blir gjenkjent, setter jeg pris på at vedkommende gir seg selv til kjenne og ikke bare stalker meg.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 17:53   #40
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

1. Nei, kommer ikke inn, fordi jeg har glemt passordet og fått ny harddisk som ikke automatisk logger meg inn der.
2. Samme nick.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.