|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
flisespikker
|
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum1. Nei
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Audacious
|
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum1) Er ikke slettet, men er ikke aktiv.
![]() |
#24 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forumIkke slettet, samme nick, greit å bli gjenkjent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forumNei, er fortsatt medlem på både SG, SM og NM.
![]() |
#26 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forumFor å presisere, jeg er ikke Elise på SG. (Det tror jeg nemlig det er ei annen som er...)
![]() |
#27 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum
Tror jeg kan signere denne ja.
![]() |
#28 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#29 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum1. Ikke slettet.2. Nesten
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum1. Nei. Er registrert på NM/SM/SG men ikke aktiv.
![]() |
#31 |
A friend with benefits
|
Samme her.
![]() |
#32 |
Ekvilist
|
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forumDenne tråden gjør meg veldig nysgjerrig, og viser at jeg har dårlig gjenkjennelsesevne og hukommelse. Jeg aner ikke hvem f.eks Gwen, Mandarin og sjuggerpløm var på NM. Og flere blir det sikkert.
![]() |
#33 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum1. Slettet
![]() |
#34 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forumJeg er ikke slettet på SM eller NM, burde blitt det siden jeg aldri er der.
![]() |
#35 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forumJeg bruker samme nick som jeg gjorde på SM, NM og BP. Har forsøkt annet, men det fungerer ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Passiv
|
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum1. Ikke slettet. Er fortsatt innom NM i barselgruppa mi av og til, og på SM der jeg godt kunne vært slettet, venter jeg til jeg får sladret for Miromurr. |
![]() |
![]() |
#37 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Ja, ingen sletting før du har sladret ferdig for meg!
![]() |
#38 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forumJeg har ikke slettet meg selv på de andre forumene jeg er medlem av, selv om jeg nok kunne gjort det. Må innrømme at jeg ikke klarer å klippe navlestrengen til SM og NM heeelt enda
![]() |
#39 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum1. Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
One of These Days
|
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum1. Nei, kommer ikke inn, fordi jeg har glemt passordet og fått ny harddisk som ikke automatisk logger meg inn der. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|