Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Blir gal av nye Office

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-08, 20:24   #21
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir gal av nye Office

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Begynner å bli vant til nye office nå - heldigvis. Men det er nok mange funksjoner jeg kunne hatt bedre kunnskap i...

Hvor er det feks blitt av "merk alt"?

Det er den eneste funskjonen jeg ikke finner også...Hvor har den tatt veien?

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 15:50   #22
Pong
Fullverdig medlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Figgjo
Pong har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ctrl-A?
Triple-klikk?

Pong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 19:58   #23
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Ctrl?A er merk alt

Gammel 20-11-08, 09:24   #24
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg måtte rulle tilbake til Office XP. Jeg prøvde å bli vant med nye Office, men problemet var at siste versjon av oversettelsesverkøyet jeg bruker (som for øvrig var Vista-versjon) taklet det ikke. Den jobber fra setning til setning, og brukte flere minutter på å gå fra en setning til en annen. I tillegg opplevde jeg at kundene mine fortsatt bruke XP, så de kunne ikke bruke filene jeg sendte dem (når jeg ikke husket å lagre i XP-format), så det ble for mye styr.

Snart er det 1 år siden jeg oppgraderte maskinen, så jeg får se om verktøyet mitt er kommet i en ny mer, Office Vista-vennlig versjon.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 09:34   #25
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir også gal av nye Office. Heldigvis har jeg det ikke hjemme og på min bærbare, bare hos en av oppdragsgiverne mine. Jeg har klart å finne det meste, men alle de "fantastiske" hjelpetingene Bill prakker på en bruker er blitt mye vanskeligere å slå av. Skal aldri ha det selv. Dessuten har både Office 2007 og Vista blitt såpass dårlig mottatt at MicroSoft jobber på spreng for å komme med nytt operativsystem, og muligens ny Office også.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:16.