Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Farsdag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-08, 13:48   #21
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farsdag

Mannen får en t-skjorte (Coldplay) og en stor plate med Walters mandler. Dessuten får han en bedre middag. (Lammelår, fløtegratinerte poteter, stekte grønnsaker og god rødvin.)

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 13:58   #22
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Kan man late som farsdagen ikke eksisterer? Bare overse liksom?

Det går helt fint. Vi pleier ikke markere disse dagen noe særlig.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 14:06   #23
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal feire farsdagen med skogstur og pølsegrilling. :bidrar:

Ellers synes jeg at å få velge middag og få den laget til seg er en god farsdags (og morsdags)presang.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 14:44   #24
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Polet var en god ide...her er det standard kake, kort og pynt. Gubben kjennte ikke sin egen far og setter veldig pris på å være ordentlig pappa igjenn så vi kjører på med full pakke.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 15:02   #25
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min mann skal få et kort som Vesla skal lage, deilig frokost og massasje. Sistnevnte blir han veldig glad for vet jeg, og jeg skal gjøre meg mer flid enn de sedvanlige fem minuttene med åndsfraværende klapping på ryggen.

Jeg har mer enn nok strev med å finne på julegave og bursdaggave (bursdag 25.12), så jeg nekter å kjøpe noe til farsdagen. Vi hadde nok ikke feiret disse dagene om ikke Vesla var oppmerksom på dem.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 15:15   #26
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bestilte ei t-skjorte til Frank, komponert på en nettside.
Men han er jo ikke en klessnobb som din mann.

Stort sett har jeg kjøpt klær, eller sko.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 16:07   #27
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Jeg tar i aller høyeste grad farsdag seriøst, men jeg tror faktisk at i år så går vi for et fint kort fra ungene, frokost på senga og en bedre middag. Da blir forventningspresset mindre for ham i februar.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 17:02   #28
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får alltid morsdagsgave (krever det ) så det er på tide med noe til ham også. Det ble BB boxer og en flaske hvitvin (han drikker ikke rødvin).

Ungene skal få lage kort i morgen tidlig når mannen snorker. Han skal nemlig på byen i dag med sine single og delvis nyskilte venner så egentlig er vel det farsdagsgave nok??

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 18:03   #29
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Farsdag nå på søndag! Jeg hadde tenkt å rundvaske stua på søndag og i planene mine inngikk det at taket skulle vaskes av mannen. Kanskje ikke så lurt når det er farsdag

Jeg tror at ei vinflaske og kanskje ei kake passer bedre

Sist redigert av Selma : 07-11-08 kl 22:50.
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 18:09   #30
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Pappa får det som broren min finner ut han skal kjøpe fra oss.

Pappaen her i huset må vel få noe han også. Kanskje en flaske vin? Eller noen flakslodd. Det blir ikke store greiene.

JEg skal også lage vaniljekake til han.

Gammel 07-11-08, 18:14   #31
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var innom polet og kjøpte en cognac han ikke har smakt før (tror jeg). Cognac er alltid en fin gave syns jeg.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 18:16   #32
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Farsdag ja ...
Han skal få kake.

Gammel 07-11-08, 18:17   #33
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var nettopp kakelotteri på døra... og vi vant kake!
Så da er den i boks iallefall.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 18:36   #34
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Her blir det kortholder og pen V-genser, innkjøpt i dag.
Skal hjelpe minsten å lage kort i morgen.

Min pappa får biografien om Jens Chr. Hauge som han ønsket seg, jeg og min søster spleiser.

Mannen og hans to søsken spleiser på abonnement på Aftenposten til sin pappa.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 18:47   #35
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Kan man late som farsdagen ikke eksisterer? Bare overse liksom?

Her er policyen at gubben faktisk ikke er MIN far - Han får velge middag, får nybakt brød til frokost og kanskje dessert eller noe sånn...

Når gutta blir så store at de vil gjøre stas på pappa'n sin skal jeg hjelpe til med både kortlaging og frokost-på-senga eller hva som helst...

Handelstandens farsdag orker jeg ikke å bli med på...*sær, vanskelig og veldig uromantisk*

- Jeg forventer heller ikke traktement på morsdagen altså - bare så det er sagt.

Gammel 07-11-08, 18:56   #36
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt en flaske vin og en boxer.

Gammel 07-11-08, 18:59   #37
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Pokker... det er derfor! vi er bedt til middag på søndag....

Vi har nettop fått fotografbildene, men de hadde jeg nå tenkt å spare til jul. Så kanskje noe ungene har laget. Kanskje den kyllingen laget av stein med to fjær på hodet, som ser ut som den er på en snurr?

hmmm... tenkeboksen nå her.

Gammel 07-11-08, 19:08   #38
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Kjøpe noe? Han får jo en heeel dag med meg, jo!

Gammel 07-11-08, 19:10   #39
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde egentlig bestilt noe, men det har enda ikke kommet. Jeg drar bort tidlig i morgen så jeg får ikke sjekket posten. Så da må jeg safe og kjøpe noe annet i morgen.....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 21:46   #40
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Han skal få nytt dasslokk av meg. Pondus julekalender fra ungene.

Svar

Emneord
farsdag

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:47.