|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres til jul? | |||
0 - 200 kr |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 10,09% |
200-500 kr |
59 | 54,13% |
500 - 700 kr |
23 | 21,10% |
700 - 1000 kr |
12 | 11,01% |
1000 - 1300 kr |
3 | 2,75% |
1300 - 1600 kr |
1 | 0,92% |
1600 - 2000 kr |
0 | 0% |
Over 2000 kr |
0 | 0% |
Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Vi bruker antagelig mellom 200 og 500 pr. person. Stort sett får de bøker, som jeg kjøper med rabatt (eller får gratis, innimellom, dersom det er noe jeg har vært med på å lage). Hvis det blir noe annet enn bøker, kan det tenkes det blir noe litt dyrere.
![]() |
#24 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Det er bare min mor og far som lever av våre foreldre , og de er skilt.
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Noen hundrelapper blir det alltid. I år blir det sjokoladeslottet på min far. |
![]() |
![]() |
#26 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Min mor er lett å kjøpe gaver til, så hun får som oftest en haug med ting som jeg har kommet på gjennom året, og da ender det ofte med 1000 kroner. I år er jeg ferdig med gaven til henne og det ble 700 kroner, så da svarte jeg det.
![]() |
#27 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Må lære meg å lese skikkelig. Stemte 500-700, men det er pr. foreldrepar.
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Max 500 pr forelder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
nygift
|
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Ca 1000 kr til hver av de.
![]() |
#31 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Aner ikke. Prisen er absolutt ikke viktig når jeg kjøper gaver til foreldrene mine. Utfordringen er jo å finne noe de ikke vet at de trenger, siden de har råd til å kjøpe seg alt de ønsker seg selv (det de ikke har råd til, har i hvert fall ikke jeg råd til).
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Ca 1000 kr til foreldrene mine. Farmora får for ca 400.
![]() |
#34 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Jeg kjøper gave for omtrentlig 300 kroner pr forelder. Litt etter hva de ønsker seg. Er det noe jeg synes passer godt som koster mer, så kjøper jeg det.
![]() |
![]() |
#35 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Som regel får alle parene gaver sammen. Da blir det ca. 500,- pr. par. Nå er alle våre foreldre fortsatt gift. Ja nå hørtes det ut som om det var fryktelig mange av dem, men vi har våre foreldre i livet både jeg og mannen min. Jeg har min stemor, men hun får vel regnes.
![]() |
#36 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Omkring 500,- til hver av dem pleier å være vanlig.
![]() |
#37 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Krysset av for 1300-1600, men da tenkte jeg på foreldrepar - så 5-700 per pers.
![]() |
#38 |
Stoiker
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Jeg ligger på 500-700 per. forelder, tenker jeg.
![]() |
#39 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Regner man da med maten som skal kjøpes inn før de kommer til jul?
![]() |
#40 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?ca 500 / per pers |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
gaver |
|
|