|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Anne fra Bjørkely
Oi, det har jeg ikke fått med meg, gjett om jeg skal se det neste fredag!
![]() |
#22 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Anne fra BjørkelyAnne fra Bjørkely
![]() |
![]() |
#23 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Anne fra BjørkelyGår serien hver dag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Anne fra BjørkelyNå ble jeg bittelitt misunnelig. Jeg ELSKER både bøkene og tv-serien. Når går neste episode? *vurderer å skulke jobben* |
![]() |
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Anne fra BjørkelyJeg også elsker Anne fra Bjørkly bøkene. Husker vagt serien. |
![]() |
![]() |
#27 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Anne fra BjørkelyJeg elsker Anne-bøkene. Jeg tror ganske sikkert at det er de bøkene jeg har lest flest ganger i mitt liv.
Jeg har. De er også morsomme, men på høyde med Anne-bøkene er de absolutt ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Anne fra BjørkelyFor de som har gått glipp av serien på TV: http://www.amazon.co.uk/Anne-Green-G...?ie=UTF8&s=dvd |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
kamerat
|
![]() Sv: Anne fra Bjørkely
Ja, HUFF! Finne på en totalt våsete ny historie når det fantes fire fiks ferdige og helt utmerkede bøker å ta av?!
![]() |
#31 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anne fra BjørkelyÅh ja, jeg elsket bøkene og satt klistra til tv'en. Går den nå altså? Må sjekkes!!
![]() |
#32 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Midt-norge
![]() |
![]() Sv: Anne fra BjørkelyHar bøkerne selv, og jeg har lest de mange ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anne fra BjørkelySer på nrk.no at serien går fredager kl 15.05
![]() |
#34 |
flisespikker
|
![]() Sv: Anne fra BjørkelyJeg har også lest alle Anne-bøkene mange, mange ganger.
![]() |
#35 |
Borte
|
![]() Sv: Anne fra BjørkelyJeg så også et glimt av serien hos moren min her en ettermiddag hun hadde hentet Vesla i barnehagen. Jeg har sett serien og lest bøkene utallige ganger. Bøkene står i hylla og leses med ujevne mellomrom, og jeg vurderer å kjøpe serien.
![]() |
#36 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Anne fra BjørkelyJeg elsket Anne fra Bjørkely da jeg var liten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anne fra BjørkelyJeg har kjøpt de to første bøkene og lest dem med fryd. Nå har jeg bok nr. 3 på vei i posten. Skulle gjerne sett TV-serien igjen, og er kjempemisunnelig på venninden min som er i barselspermisjon og får med seg alle episodene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Anne fra BjørkelyÅh, bøkene er jo fantastiske! Men som det hippiebarnet jeg vokste opp som uten TV har jeg aldri sett serien.
![]() |
#40 |
Epikur
|
![]() Sv: Anne fra BjørkelyMelder meg som Anne-fan. Har alltid elsket de bøkene. Skal kjøpe dem på engelsk nå, slik at jeg får lest dem i lengre og bedre versjoner, samt de to bøkene som ikke er oversatt. De norske versjonene er etter hva jeg etterhvert har skjønt brutalt forkortet og forenklet.
![]() |
|
|