Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ingen halloween-tråd her, jo

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-08, 14:52   #21
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.934
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ingen halloween-tråd her, jo

Vi skal ikke åpne dørene i kveld.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 18:34   #22
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Ingen halloween-tråd her, jo

Som min mellomste sønn sa i fjor: Hallo venn!

(det var det han trodde man skulle ringe på og si, etter å ha lydert ordet)

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 18:39   #23
canto
Dramaking
 
canto sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 121
canto er litt kulcanto er litt kul
Standard

Sv: Ingen halloween-tråd her, jo

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Vi skal ikke åpne dørene i kveld.


Definer "vi".

*åpnet dørene*

canto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 18:43   #24
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.034
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ingen halloween-tråd her, jo

Jeg har holdt igjen, men i år har ungene fått "feire" Halloween. Herremannen er hos en kompis, Frøkna hos ei venninne, og for første gang har jeg kjøpt inn litt godteri. Jentene har allerede vært på døra her (de var utrolig søte!), og jeg lurer på om Herremannen kommer eller om kompisen bor akkurat litt for langt borte. Det har ikke vært andre unger her, og det har det ikke vært før om årene heller. Mulig det blir jeg som ender opp med å spise opp godteriet.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 18:43   #25
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingen halloween-tråd her, jo

Jeg har dropsene klare, men ingen har ringt på.
Sånn er det å bo på bygda.

(Noe som forøvrig er helt greit... men om det kommer noen og synger julesanger skal de jammen få noen klementiner av meg - altså - i jula. )

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 18:43   #26
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingen halloween-tråd her, jo

Jeg gikk forresten julebukk som tenåring, eller... "drikkebukk" kan man eller si.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 19:08   #27
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ingen halloween-tråd her, jo

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Tenker vi feirer litt Hallo vin i kveld jeg.

Den er jeg fullstendig med på.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 19:10   #28
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.977
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingen halloween-tråd her, jo

Ungene har gått en runde og er fornøyde. Treåringen har hengt på slep og sagt "Nask eller nep" og fått litt i bøtta si. Regner med det kommer bilder etterhvert. Det er første gang de feirer Halloween og det er vel andre gangen vi har kjøpt inn godis.

Forresten kommer vi vel til å brenne inne med mengder ettersom jeg var ute og gikk med 3-åringen og mannen satt på fly fra Oslo.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 19:11   #29
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ingen halloween-tråd her, jo

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Tenker vi feirer litt Hallo vin i kveld jeg.

Det var en veldig, veldig god ide!!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 19:13   #30
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ingen halloween-tråd her, jo














Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 19:14   #31
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingen halloween-tråd her, jo

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Treåringen har hengt på slep og sagt "Nask eller nep"


Sitat:

Forresten kommer vi vel til å brenne inne med mengder ettersom jeg var ute og gikk med 3-åringen og mannen satt på fly fra Oslo.

Tenker det blir fort oppspist jeg. Man heter vel ikke Karamell uten grunn?

Storebror er omlaget til en skumling og er ute med venner og sanker godterier. Lillebror er i seng, og godt er det, for han ble skikkelig sånn: av å se på storebroren (som i tillegg brølte til ham ), så jeg har nok gjort en god jobb.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 19:15   #32
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingen halloween-tråd her, jo

Wow Nin! Det var stilig opplegg.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 19:17   #33
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ingen halloween-tråd her, jo

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Wow Nin! Det var stilig opplegg.

Takk, takk. Ungene som har vært her, og det er en del skryter skikkelig.
Jeg er så barnslig så jeg står stolt og tar imot.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 19:17   #34
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.641
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingen halloween-tråd her, jo

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 19:18   #35
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ingen halloween-tråd her, jo

Stilig Miss Norway. Sånne skal jaggu jeg lage neste år.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 19:18   #36
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.977
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingen halloween-tråd her, jo

Opprinnelig lagt inn av DM, her.


Tenker det blir fort oppspist jeg. Man heter vel ikke Karamell uten grunn?

Jeg har kjøpt Nille-Halloween-godis. Det smaker jo pøkk. Neste år kjøper jeg sjokolade!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 19:20   #37
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingen halloween-tråd her, jo

Å, så kule Missa!
De må jeg legge meg på minnet til neste år. Eller, du kan kanskje huske på deg og minne meg på det to dager før hva? :ikkestorforlangendeidethehetatt:

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 19:20   #38
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ingen halloween-tråd her, jo



Sybil; I´m stunned!!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 19:20   #39
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.934
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ingen halloween-tråd her, jo

Opprinnelig lagt inn av canto, her.

Definer "vi".

*åpnet dørene*

Du sa jo du ikke skulle kjøpe godteri til de

Men det var jo litt artig da.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 21:26   #40
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Ingen halloween-tråd her, jo

Sp flynke dere er!! masse fint her..

jeg er litt depe i dag, savner masse av mine halloween tradisjoner fra Colombia, og siden jeg var på job til kl.18 hadde ikke tid til å lage eller pynte noen. Vi hadde en tur til ikea, spiste og kjøpte litt...gleder meg til jul instead!!

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no