|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Om jeg vant 15 millioner...
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?
Da kunne jeg fått jobb |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Hva ville du gjort? Hva er deres drømmer. Kan de kjøpes? |
![]() |
![]() |
#4 |
Går videre
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Nå som jeg har lest hva andre har skrevet så dukker det opp mange ønsker som jeg helt hadde glemt at jeg hadde. Ikke så lurt med en slik tråd kanskje.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Jeg hadde helt klart blitt mye lykkeligere. Mest fordi jeg slapp å bekymre meg for penger lengre.
![]() |
#6 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?15 millioner?
![]() |
#7 |
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Hva hvis du vant 15 millioner?Betalt gjelderne våre og til mine foreldrene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Jeg er fryktelig glad i hjemmet mitt, men jeg tror likevel jeg hadde flyttet da. Kjøpt noe større, med stor og allerede opparbeidet hage, litt mer sentralt og med flere soverom. 200-250 kv kanskje?
![]() |
#9 |
Går videre
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Nedbetalt gjeld
![]() |
#11 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Jeg skulle ha ansatt en assistent for å gjøre alle de kjedelige praktiske og tekniske oppgavene i forbindelse med ferdigstillelse av masteren! Tenk å kunne instruere noen andre til å sjekke kilder, finne referanser og finkjemme teksten for upresise formuleringer osv. Det hadde vært noe! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Tja. Hus og bil til oss selv er helt bankers. Betale det lille vi har i gjeld (eller det er muligens smart å ha litt). Litt luksus: klær til oss og barna, vaskehjelp, økologiske grønnsaker på døra, større matbudsjett, jobbe mindre, være lenge hjemme med barna. Flere barn! Dessuten skulle vi fått tatt oss en solid utdanning begge to. Personlig trener for å få ræva i gir og gå ned noen kilo.
![]() |
#13 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?- Kjøpt nytt hus (samme område, men større hus med større hage og leilighet til aupair) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Hmmm, jeg tror jeg hadde fått noen til å bygge drømmehuset for oss, byttet ut min bil og byttet ut litt møbler. Jeg hadde gitt penger til familien, fordi de trenger det. Noe hadde blitt satt i banken for guttene øremerket utdanning og bolig.
![]() |
#15 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Ja, hva ville jeg gjort?
![]() |
#16 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Jeg hadde først og fremst tatt meg ulønnet permisjon i noen år for å kose meg litt ekstra hjemme med poden og tatt meg råd til å jobbe deltid en stund.
![]() |
#17 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Hadde jeg blitt veldig glad |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?En konkret ting er å kjøpe et stort og godt feriehus på et varmt sted, aller helst Italia, langt sør. Det skulle vært til disp for hele storfamilien, og oss selv og venner, selvsagt. Mamma som har masse giktvondt kunne vært der masse og hatt det mye bedre.
![]() |
|
|