|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenPerper ringer helst folk etter 2200 om kvelden.
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenen
Som om jeg skulle sagt det selv
![]() |
#3 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenJeg ville ikke ringt privat til noen før etter 9 på en hverdag og etter 10 i helgen. Det er både frekt, og lite normalt, å bli sur fordi andre ikke er begeistret for å få telefon klokken 07.30.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenMed mindre det er meget viktig, så ringer jeg aldri før kl. 09. Og gjerne seinere hvis jeg vet at personen har fri og skal sove ut, eller er syk osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenJeg ringer gjerne moren min kl 07:30 om morgenen, men det er fordi hun er en morgenfugl som er oppe før kl. 6 og ikke har noe i mot å bli oppringt. Jeg ringer definitivt ikke noen andre før kl. 9. Jeg ringer helst ikke før 9 om jeg skal ringe folk på jobben en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenPresiserer: jobbrelaterte ting når som helst, offentlige kontorer når de åpner, håndverkere fra 7-8 og foreldre i bhg/skole fra tidlig.
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenJeg ringer sjelden jobbtelefoner før 9 (hvis ikke det er f.eks. relatert til et møte som starter før det), og aldri privattelefoner før 10. Og jeg vil oppfordre alle andre til å gjøre det samme. I hvert fall til meg.
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenJeg tror aldri jeg har TID til å ringe folk på vanlige morgener, kom jeg frem til etter å ha tenkt meg litt om.
![]() |
#10 |
maler
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenHm for å jabbe ringer jeg folk mellom kl 10 og 22 hvis jeg ikke vet det er noen som er morgenfugler/skikkelige b-mennesker.... for å gi en beskjed som er rimelig viktig, kan jeg sikkert ringe 0730. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenRinger ikke til folk før 09.00 iallefall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Vaklende
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenDet hender at jeg ringer jobbtelefoner mellom 8 og 9, men helst hvis det er relatert til et møte som starter tidlig eller jeg vet mottakeren er i møter resten av dagen. Ellers er det kun kommunen og eventuelle håndverkere som får telefon fra meg så tidlig. Det har skjedd at jeg har ringt søsteren min ca halv 9, men det er unntaksmessig og som oftest med en god grunn. Jeg tror ikke jeg hadde svart søsteren til Maz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenHvis jeg er syk ringer jeg til sjefen så tidlig som mulig (07 e.l.), slik at de kan skaffe vikar. Men det kunne ikke falle meg inn å skru på lyden på tlf før kl 09, så folk kan ringe så mye de vil
![]() |
#14 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenJeg ringer ikke før etter ni med mindre det er noe spesielt.
![]() |
#15 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenen
Men du også har sikkert noen som du ikke ringer til før etter det igjen også?
![]() |
#17 |
intro
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenPå hverdager, hvis det var en person som var i jobb, ville jeg kanskje ha ringt fra halv ni og utover. Det kommer helt an på hvem det gjelder. Er det noen som ikke er i jobb, ville jeg aldri ha ringt før kl. 10.
![]() |
![]() |
#18 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenJeg ble passe sur på sjefen min en morgen hun ringte meg før 08 om morran, og jeg var sykmeldt.
![]() |
#19 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenJeg har for øvrig en nemesis som elsker å ringe en vakttelefon jeg har, sånn typisk klokken 8 en søndag. Og 8.30. Og tre-fire ganger til.
![]() |
#20 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenJeg er temmelig sikker på at det hadde vært et stykke ut på formiddagen om jeg ringte bare for å skravle. Jeg synes 10 er tidlig også jeg, hvis det ikke er noe spesielt. Er det beskjeder eller viktigere ting endrer tidspunktene seg i takt med viktighet og kjennskap til den jeg ringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|