|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagers åpningstiderSnuppas barnehage er åpen fra 0730-1645. Det fungerer supert for oss, for vi har fleksitid begge to. Hun er i barnehagen fra ca 0830-1600. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Barnehagers åpningstider0645-1715. Helt utmerket, både når vi begge er i jobb, og nå når jeg er i permisjon.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Barnehagers åpningstiderJeg er godt fornøyd, vår bhg er åpen fra 7.15 til 16.15. Det er en halvtimes forskjøvet åpningstid fra hva vi hadde i fjor. Jeg har fleksitid og sambo er lærer, og det er sjelden vi benytter oss av de første 45 minuttene. Henter som oftest før 16.00 - og er glad vi slipper lang reisevei og striks arbeidstid.
![]() |
#24 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Barnehagers åpningstider7.30 - 16.30. det fungerer helt fint for oss. Vi sjonglerer litt, og får det til å passe. Som oftest er han der mellom 8.15 og 15.30.
![]() |
![]() |
#25 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Barnehagers åpningstiderBarnehagene til gutta mine er åpne fra kl. 07 til 17 begge to.
![]() |
#26 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Barnehagers åpningstider.Vår barnehage er åpen fra 7 (muligens fra 6.30) til 16.30. Sist redigert av Filifjonka : 23-11-06 kl 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagers åpningstiderBarnehagen vår er åpen fra 07.00 til 17.00 og vi kan levere akkurat 7.00 og hente 16.59 om vi vil. (nå er ikke snuppa vår så lenge der men hadde behovet vært der så er det jo greit.)
![]() |
#28 |
blid
![]() Sv: Barnehagers åpningstiderBarnehagen vår åpner 07.40 og stenger 16.25 - litt sære tidspunkt kan man si
![]() |
#29 |
Juba Juba
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagers åpningstiderBarnehagen vår har åpent fra 07.00 til 20.00! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Barnehagers åpningstider7:30 til 16:30. Det er en studentbarnehage, og siden jeg er student så det fungerer veldig fint. I eksamensperiodene har de utvidet åpningstid pluss at barna da får alle måltider og middag der hver dag (så slipper vi å styre med matpakker og sånt i eksamenstiden). |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Bølle
![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagers åpningstiderDa har vi barnehagen med kortest åpningstid. Her er det åpent fra 7.45 til 16. Med andre ord, ikke ideel for to foreldre som jobber full tid.
![]() |
#32 |
I farta!!
|
![]() Sv: Barnehagers åpningstider7-17, fungerer fint men nå er jo jeg hjemme da. Stort sett jeg som kjører og henter. Neste år kommer storesøster til å bytte bhg når storebror begynner på skole og den er åpen 0745 til 1615. Jeg skal være hjemme med vesla et år til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Barnehagers åpningstider07.30 -16.30
![]() |
#34 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagers åpningstider6.45-17.15.
![]() |
#36 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Barnehagers åpningstiderDet er flaut å si det. Vi har hatt samme barnehage i seks år, og jeg aner ikke når den åpner. men den stenger i alle fall 16.30. Vi klarer oss fint med den åpningstida. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
En som trener
|
![]() Sv: Barnehagers åpningstiderVår er åpen fra 08 til 1630. Det går greit for oss da vi begge har veldig fleksible jobber, men jeg vet det er noen som sliter. De kunne nok med fordel åpnet en halv time tidligere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
-
![]() Sv: Barnehagers åpningstider.
Å greie å levere 8.30 er da ikke så aller verst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Barnehagers åpningstiderBarnehagen er åpen fra 06:50 - 16:20. Passer fint for oss. Jeg har flexitid og begynner litt senere på morgenen. Mannen er ferdig på jobb kl 15, så han henter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|