Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barnehagers åpningstider

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-06, 11:08   #21
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barnehagers åpningstider

Snuppas barnehage er åpen fra 0730-1645. Det fungerer supert for oss, for vi har fleksitid begge to. Hun er i barnehagen fra ca 0830-1600.

Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 11:13   #22
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

0645-1715. Helt utmerket, både når vi begge er i jobb, og nå når jeg er i permisjon.

For tiden er gutta i barnehagen fra 930-1630. Eller litt kortere, eller ikke i det hele tatt.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 11:18   #23
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg er godt fornøyd, vår bhg er åpen fra 7.15 til 16.15. Det er en halvtimes forskjøvet åpningstid fra hva vi hadde i fjor. Jeg har fleksitid og sambo er lærer, og det er sjelden vi benytter oss av de første 45 minuttene. Henter som oftest før 16.00 - og er glad vi slipper lang reisevei og striks arbeidstid.

tink er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 11:21   #24
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

7.30 - 16.30. det fungerer helt fint for oss. Vi sjonglerer litt, og får det til å passe. Som oftest er han der mellom 8.15 og 15.30.

Gammel 23-11-06, 11:23   #25
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barnehagene til gutta mine er åpne fra kl. 07 til 17 begge to.

Jeg syns denne åpningstiden virker grei - nå har jeg ikke forsøkt det med å være ute i jobb ennå, men ser ikke at det skal bli noe problem.

Gammel 23-11-06, 11:23   #26
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnehagers åpningstider.

Vår barnehage er åpen fra 7 (muligens fra 6.30) til 16.30.
Vi er nesten aldri i barnehagen før 8.30, og henter mellom 16 og 16.30.
Åpningstiden dekker våre behov, men for vår del hadde det vært mer ideelt om den åpnet 7.30 og var åpen til 17, for å ha muligheten til å jobbe litt lenger enkelte ettermiddager hvis det trengtes...

Sist redigert av Filifjonka : 23-11-06 kl 15:45.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 11:35   #27
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Barnehagen vår er åpen fra 07.00 til 17.00 og vi kan levere akkurat 7.00 og hente 16.59 om vi vil. (nå er ikke snuppa vår så lenge der men hadde behovet vært der så er det jo greit.)

Gammel 23-11-06, 11:37   #28
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Barnehagen vår åpner 07.40 og stenger 16.25 - litt sære tidspunkt kan man si Vesla er stort sett i barnehagen fra 07.50 til 15.15, en sjelden gang 15.30 så for oss er åpningstiden helt grei

Gammel 23-11-06, 12:00   #29
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Barnehagen vår har åpent fra 07.00 til 20.00!

Kveldsåpent barnehagen er også en åpen barnehage. Vi bruker "vanlig" tid, men noen av barna på avdelingen går fra 12 til 20. Der for har de samlingsstund kl 13.00 og det er ganske fint for oss som ofte ikke leverer ungene før ni-ti.

Det er en helt annen opplevelse å komme i denne barnehagen 16.30 og hente, i vår gamle barnehage, som stengte kl 17.00, var det alltid litt stress for å rekke frem, og vi fikk ofte følelesen av at de ansatta sto litt og trippet.

I tilegg kan vi ringe og si ifra hvis vi blir forsinket uten at noen behøver å jobbe overtid. Vi har også mulighet til å bruke det kveldsåpne tilbudet, men da kan selvfølgelig ikke barna være der fra 07.00 om morgenen.

Storebror, som er skolegutt, og mannen min har i et par anledninger blitt sittende i barnehagen et par timer og spist middag der, det er veldig hyggelig.

Barnehagen har også åpent på lørdager, men vi har aldri benyttet oss av det.

Det er vedlig varierende når vi leverer og henter. Jeg er student, så i travle perioder blir det lengre dager i barnehagen. Men siden Storebror går på SFO som er åpent fra halv åtte til fem, så er det alltid innefor den tiden.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 12:04   #30
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

7:30 til 16:30. Det er en studentbarnehage, og siden jeg er student så det fungerer veldig fint. I eksamensperiodene har de utvidet åpningstid pluss at barna da får alle måltider og middag der hver dag (så slipper vi å styre med matpakker og sånt i eksamenstiden).

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 13:14   #31
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Da har vi barnehagen med kortest åpningstid. Her er det åpent fra 7.45 til 16. Med andre ord, ikke ideel for to foreldre som jobber full tid.

Jeg er hjemmeværende, så for oss er det ikke problematisk. Ledelsen av barnehagen, har fått brev fra noen foreldre som ønske utvidet tilbud.

Gammel 23-11-06, 13:45   #32
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

7-17, fungerer fint men nå er jo jeg hjemme da. Stort sett jeg som kjører og henter. Neste år kommer storesøster til å bytte bhg når storebror begynner på skole og den er åpen 0745 til 1615. Jeg skal være hjemme med vesla et år til.

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 13:57   #33
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

07.30 -16.30
Så langt har det vært greit nok, men nå sliter vi mer. Han har fått ny jobb, med lengre reisevei, så det er kun jeg som rekker å levere og hente, og på nyåret flytter jobben min, og jeg får lengre vei, og da blir det verre.
Men det er neppe noe problem, barnehagen sa jeg bare måtte si ifra, så det får jeg gjøre!

Gammel 23-11-06, 14:01   #34
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

6.45-17.15.

Åpningstiden er så lang fordi mange jobber i Oslo som er ca. 40 min unna. Er fornøyd. Jeg synes ikke det er morsomt å levere mellom 6.45 og 7.00 men må man så må man. Nå er det to dager i uken. De blir henta rundt 16.00.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:16   #35
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Åpningstid 0700 til 1615
Skulle ønkst at den var åpen til 1630,
blir litt knapt på ettermiddagen syns jeg...

Gammel 23-11-06, 15:44   #36
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Det er flaut å si det. Vi har hatt samme barnehage i seks år, og jeg aner ikke når den åpner. men den stenger i alle fall 16.30. Vi klarer oss fint med den åpningstida.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 16:57   #37
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vår er åpen fra 08 til 1630. Det går greit for oss da vi begge har veldig fleksible jobber, men jeg vet det er noen som sliter. De kunne nok med fordel åpnet en halv time tidligere.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 17:11   #38
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnehagers åpningstider.

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

(Vi er visst helt ute av stand til å levere tidligere enn 08.30, nemlig. )

Å greie å levere 8.30 er da ikke så aller verst.

Vår er visst åpen fra 7.00 til 17.00, og det er vi stort sett veldig fornøyd med. (Jeg må innrømme at jeg er litt vag på om de egentlig har åpent før 8.00)

Hvis jeg fikk bestemme: Døgnåpent hadde vært kjekt.

Ben "Skal rekke jobben til kjernetidens start en av dagene. Jeg lover." Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 18:35   #39
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Barnehagen er åpen fra 06:50 - 16:20. Passer fint for oss. Jeg har flexitid og begynner litt senere på morgenen. Mannen er ferdig på jobb kl 15, så han henter.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 19:06   #40
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Åpen fra 0730 til 1700. Det passer ikke med mannens tidligvakter, men vi er godt fornøyd.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.