Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Mamma Mø

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-08, 22:35   #21
Kneazle
Passiv

Standard

Sv: Mamma Mø

Vi har bestilt billetter til i morgen. Snuppas første kinobesøk, og hun gleder seg veldig!

Svar med sitat
Gammel 18-10-08, 22:47   #22
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror vi skal prøve å få sett den i morgen, det blir storebrors kinodebut.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 14:03   #23
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Har bestilt billetter til i morgen. I dag gikk filmen kl 17 og jeg skal gå med bøsse kl 16, tror ikke det går nei...

Så i kveld skal mine foreldre og de to eldste mine med hver sin venninne se Mamma Mia, og i morgen skal jeg, lillesøster og mine foreldre se Mamma Mø... Så vi blir 3 voksne og et barn på kino i morgen..

Gammel 19-10-08, 14:56   #24
Karla
Rykende fersk

Karla sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes
Karla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi var i går med en 7-åring og en 4-åring. Var absolutt mest fengende for minstejenta. 7-åringen syntes den var kjedelig!

Gammel 19-10-08, 15:19   #25
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Vi har nettopp vært, og min sønn likte den veldig godt. Hadde med meg tanteskatten på 11, hun ble med for popcornet sin del

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 20:14   #26
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Kom akkurat hjem fra denne. Helt topp for mine to 3,5-åringer. De har vært på kino relativt mange ganger, og dette var den desidert mest vellykka filmen vi har sett med dem.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.