|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Vannkokertråd
![]() |
#22 |
Opp og ned
|
Jeg drikker heller ikke te, men min er i bruk så og si daglig. Bruker den til å koke opp vann til f.eks grønnsaker, risvann o.l. Det går tusen ganger fortere en med en kjele på plata. Spagettivann er også kjekt å koke opp på den syns jeg.
![]() |
#23 |
Smugleser
|
Det har vi også, og det eneste jeg er fornøyd med er utseende og at den koker opp vannet raskt. Den er fryktelig, fryktelig lett å søle med, og man må helle saaaaaakte, sakte. Og det er jeg tydeligvis fysisk ute av stand til å gjøre. Men hater, det er vel å ta i litt. Vi har nå hatt den i en åtte års tid...
![]() |
#24 |
tittel -en, titler
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VannkokertrådJeg har denne og er veldig fornøyd! man kan stille den inn på 40,60,80 eller 100 grader, den har også en "keep warm" funksjon:
![]() |
#25 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har den eldre versjonen av denne (uten "innsnevring" i toppen) og er kjempefornøyd med den. Har brukt den MASSE og den varmer vannet veldig raskt. Jeg kommer nok til å sørge litt når den tar kvelden, men da får jeg jo anledning til å kjøpe ny. Anbefales i alle fall på det varmeste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Det ordner seg alltid
Ja, det er vel det eneste jeg ikke liker med den; at den søler lett, men den er så godt at jeg allikevel anbefaler den på det varmeste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Det ordner seg alltid
Vi bruker vannkoker til mye. For det første er vi habile tedrikkere, og ellers bruker vi den ofte til å forvarme mye av det vannet vi koker i for det går mye fortere. (Gjorde i alle fall det før, nå har vi fått induksjonkomfyr og det går fort å varme vann der.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
frakoblet
|
Min er nesten lik, men er sort der du har fersken. Varmeelementene ligger ikke inn mot vannet, men i basen under. Det er viktig for meg. Og jeg liker ikke plæstik.
![]() |
#29 |
Har bakt søte kaker
|
Den er ikke fersken, men krem. Ser den ser fersken ut her, men fysj..
![]() |
#31 |
Med & uten trylleformel.
|
Er det glass eller stål?
![]() |
![]() |
#32 |
tittel -en, titler
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VannkokertrådMener du den titteluken, den er gjennomsiktig ja, resten er av stål og plast, lokket oppå tas helt av så du kan fint se oppi.
![]() |
#33 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: VannkokertrådVi har Siemens Porsche, nyeste utgaven. Er veldig fornøyd med den.
![]() |
#34 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: VannkokertrådVi har en sånn svart Braun-sak som flere har. Kjøpte den tidligere i år etter at mange her inne hadde anbefalt den. Vår funker dårlig. Den slår seg av mange ganger, slik at man må starte den opp igjen og igjen før vannet endelig blir kokt. Først trodde vi det var en sånn sikkerhetsfunksjon, at vi hadde satt den på i mens den var våt under eller noe ... Men den har blitt verre og verre. Vi har selvsagt ikke klart å ta vare på kvitteringen, men jeg lurer på om jeg skal kontakte Braun direkte for å sjekke om de er serviceinnstilte ...
![]() |
#36 |
Passiv
|
Nå har vi også denne |
![]() |
![]() |
#37 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() |
![]() |
#39 |
Quiet, please
|
Denne var smellvakker, ja. Likte den i krem. Hvor og hvor mye?
![]() |
#40 |
Absolute Beginner
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|