Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal du være bøssebærer i TV-aksjonen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-08, 11:56   #21
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Skal du være bøssebærer i TV-aksjonen?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Får man beskjed om hvor man skal møte opp? Jeg trodde at man fikk rute i en mail eller noe.

Vi har fått med lapp etter registering om hvor man skal møte opp for å få utdelt bøsse og "legitimasjon", samt levere dette tilbake igjen.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 12:38   #22
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Får man beskjed om hvor man skal møte opp? Jeg trodde at man fikk rute i en mail eller noe.

Når jeg gikk sist så måtte vi møte opp på skolen der vi fikk rute og bøsse og legitimasjon. Fikk beskjed på forhånd hvor vi skulle møte.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 12:39   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I år skulle vi gå. Det bestemte vi oss for i fjor. Da hadde vi helt, helt ny baby, så det utgikk.

Men nå viser det seg at vi er bortreist den dagen tv-aksjonen er, så da blir det ikke noe i år heller. Intensjonen var definitivt, men det skorter på gjennomføringen.

Gammel 15-10-08, 12:42   #24
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 12:45   #25
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hos oss er det FAU på skolen som organiserer utdeling og innsamling av bøsser. Jeg er med i FAU og skal derfor bidra på den måten. Min jobb er som vaffelrøre-ansvarlig - jeg ordner med vaffelrøre og får hjelp av noen elever fra 7. trinn som steker vafler og serverer etterhvert som folk kommer tilbake med bøssene

Gammel 15-10-08, 15:20   #26
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi skal for første gang.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 16:17   #27
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal gå. Syns det er en viktig sak og jeg bidrar gjerne.

Gammel 15-10-08, 17:19   #28
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Det passer dessverre ikke i år, men gikk med jentene mine i fjor, og det var en fin opplevelse.

Gammel 15-10-08, 17:21   #29
Thalia
Nysgjerrig

Medlem siden: Mar 2008
Thalia er litt kulThalia er litt kul
Standard

Vi skal gå. Femåringen gleder seg.

Gammel 15-10-08, 17:44   #30
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg skal gå. Syns det er en viktig sak og jeg bidrar gjerne.

Skulle ønske vi også kunne det, for det er en sak jeg virkelig vil støtte, men lillebror er litt for liten til å gå så langt enda. Helt sikkert ved en senere anledning.

Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 18:30   #31
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helten skal gå med jentene.

Gammel 15-10-08, 18:48   #32
jubajuba
grønn og ivrig

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
jubajuba har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja jeg skal være med i år også. Blå Kors- akjonen er personlig for meg.
Simen på 2,5 år og sara på 7 skal bli med.Har fått med farmor også, så 4 pers med to bøsser blir bra.Bor i villastrøk.

5åringer kan FINT være med på en slik runde.Lærerikt, både for liten og stor.

Gammel 15-10-08, 19:19   #33
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Her er det trinnkontaktene som ringer rundt, slik at hver klasse stiller med 6-8 stk.
Gikk da eldste gikk i første klasse. Da hadde jeg med alle tre ungene (minsten i vogn, hun var 2 1/2), og vi fikk et område nær skolen. Vi holdt på i under en time tror jeg, iallefall mye kortere enn forventet. Flere som er med, fortere ferdig.
Skal gå i år og, for mellomste sin klasse der jeg er trinnkontakt. Regner med at ungene blir med i år også, om de vil.

Gammel 15-10-08, 19:35   #34
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

På nettsiden til tv-aksjonen står det at man må beregne ca 2 timer.
Jeg har veldig lyst til å melde meg, men vi skal mest sannsynlig på familiebesøk i helgen.

Gammel 15-10-08, 20:18   #35
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, jeg har meldt meg på og tar med storesøster på snart 6. Hun har absolutt ikke vondt av være med på noe sånt - få forståelse at ikke alle har det like godt og trygt som henne.

Gammel 15-10-08, 20:48   #36
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har lyst til å gå med storebror (og ev. med lillebror i vognen om det er ok vær), men jeg vet ikke hva jeg gjør om vi ikke får gå i nærområdet vårt. Jeg har ikke lappen, så da blir det vel mye pes for å få gått.

Finnes det et sted man kan ringe og avklare slikt?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 20:51   #37
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg har lyst til å gå med storebror (og ev. med lillebror i vognen om det er ok vær), men jeg vet ikke hva jeg gjør om vi ikke får gå i nærområdet vårt. Jeg har ikke lappen, så da blir det vel mye pes for å få gått.

Det virker som om man får melding at man skal møte opp på en skole i området. Om man møter opp tidlig så er det større sjanse for at man får i nærmiljøet.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 21:28   #38
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

her er det først til mølla, men så er vi så heldig at så å si hele skolekretsen er i gåavstand til skolen, der oppmøte er. Er vel en eller to roder der bil er greit å ha om en ikke vil gå en lenger tur.

Hvis du ikke vet hvor de organiserer nær deg kan du sikkert ringe 02025 (hadde rundt 50 ballonger her med nummeret på, som vi fikk til koret til ungene og delte ut i går...), nummeret til TV-aksjonen, så forteller de sikkert hvem du kan ringe.

Gammel 15-10-08, 21:32   #39
Barbarella

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Vi tenkte å gå, men eldste skal feire bursdag den søndagen. Vi vurderte å flytte selskapet til lørdagen istedet, men siden besteforeldrene er opptatt da så må det bli på søndag.
Håper vi har mulighet til å stille opp til neste år.

Gammel 15-10-08, 21:48   #40
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Nope, skal ikke det.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:14.