Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Grosvold i går

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-08, 15:37   #21
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Grosvold i går

Jeg reagerte også på hvor klønete Grosvold avbrøt Koht midt i en glødende appell.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 16:16   #22
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Helt klart. Gullrekka er ødelagt. Skavlan tilbake!

No var vel strengt tatt ikkje Skavland heller kongen av oppfølgingsspørsmål og å lytte til intervjuobjekta sine då...

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 16:30   #23
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

No var vel strengt tatt ikkje Skavland heller kongen av oppfølgingsspørsmål og å lytte til intervjuobjekta sine då...

Ja, ærlig talt, Skavland er ikke bedre.
Kanskje Almås kan få seg et talkshow.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 16:43   #24
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg er vel en av de få som liker Grosvold ser det ut til men i går opptrådte hun svært så klønete i intervjuet med Koht og ja jeg reagerte også negativt på det.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 17:17   #25
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Eg har veldig tru på Ingrid Stenvold på sikt. Ho er så fantastisk flink til å lytte, kommunisere og å få kontakt med menneska bak rollene.

Gammel 11-10-08, 18:58   #26
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå må vi huske at dette kanskje ikke er et lett tema for Grosvold

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 19:11   #27
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 19:33   #28
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Almås hadde vært noe ja!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 19:38   #29
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har veldig tru på Ingrid Stenvold på sikt. Ho er så fantastisk flink til å lytte, kommunisere og å få kontakt med menneska bak rollene.

Ja, henne har jeg også tro på.

Gammel 11-10-08, 20:11   #30
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Aha.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 20:38   #31
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

..fordi?

Gammel 11-10-08, 20:45   #32
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Standard

Ho av alle burde jo stille seg bak ein appell om å la barn få vere barn og aldri tvile på at dei er elska, vel?

Gammel 11-10-08, 20:48   #33
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

For det første er jeg enig i at avbrytelsen var i overkant plump og uheldig, deretter lurer jeg på hva alle insinuerer når det gjelder dette temaet og Grosvold.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 20:54   #34
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ho av alle burde jo stille seg bak ein appell om å la barn få vere barn og aldri tvile på at dei er elska, vel?

Burde ja, men det er nok ikke så lett.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 20:57   #35
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

For det første er jeg enig i at avbrytelsen var i overkant plump og uheldig, deretter lurer jeg på hva alle insinuerer når det gjelder dette temaet og Grosvold.

Ho har uttalt i fleire intervju at ho hadde ei mor som kontinuerleg trykte henne ned i søla. Som kritiserte henne i eitt og alt og som mellom anna fortalte henne at ho var ufatteleg stygg. Om det var alkohol inne i bildet veit eg ingenting om.

Gammel 11-10-08, 21:04   #36
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser at det er flere som reagerer:

http://www.vgb.no/2800/perma/369957/
http://www.vl.no/meninger/kommentar/article3844378.ece

Gammel 11-10-08, 21:10   #37
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Standard

Og kombinert med uttalelsen i dagbladet i dag, blir det heile unekteleg endå pinlegare:

Sitat:

- Du er den eneste journalisten som pugger alt og stiller uten jukselapp?

- Jeg har sett noen utrolige eksempler på programledere som leser på neste spørsmål mens intervjuobjektet snakker. Da har de jo ingen kontakt. Det tør jeg ikke ta sjansen på. At jeg ikke skal få med meg hva de sier.

Gammel 11-10-08, 21:11   #38
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Og kombinert med uttalelsen i dagbladet i dag, blir det heile unekteleg endå pinlegare:

På tide med selvransakelse?

Gammel 11-10-08, 21:11   #39
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg leste det intervjuet tidligere i dag og la merke til sitatet. Trodde jeg hadde lest i Aftenposten, og fant det av naturlige årsaker ikke igjen.

Gammel 12-10-08, 09:05   #40
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje ikke, men jeg liker ham mye bedre enn den tuppa der. Og han heter Skavlan. Uten d.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:47.