Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Liftgardiner ...

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-08, 21:39   #21
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liftgardiner ...

Jeg kom jo akkurat på at det nesten ikke finnes noe stoff som er 170 cm bredt.. Hjelpes hva gjør jeg da tro.. Alle stoff på meter går som regen i 110 og 140. Fillern..

Gammel 13-10-08, 22:08   #22
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Stemmer det. Ja hva gjør man da?

Gammel 13-10-08, 22:25   #23
Levic

Levic sin avatar

Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Huff fillern. Da er eneste mulighet å sette opp en stang med panelgardiner. Kjipt, for jeg hadde lyst på lift.
Kan jo sy stoffet på langs og skjøte, men blir jo ikke like pent kanskje.
Kan jo sy en lift til det ene vinduet, og panel til det andre. Er nemlig bare det ene kjøkkenvinduet som har så bedritne mål rett og slett.. -skuffa-..

Gammel 13-10-08, 22:43   #24
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvis man skjøter der hvor båndet til stangen syes, så gjør det kanskje ikke noe? Kan til og meg bli litt fint tror jeg. Ja det er en mulighet, ihvertfall her hos meg. Da kan det ikke være mønster i stoffet da. Bare ensfarget.

Gammel 13-10-08, 22:46   #25
Levic

Levic sin avatar

Standard

Ja er en mulighet det. Ensfarget eller med litt mønster som går an å ha på langs.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:06.