|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan fordeler dere jobben hjemme?Mannen her i huset er et funn. Han vasker, lager mat og matpakker, ordner morgenstellet, leverer i barnehagen, skifter dekk, ordner med datadingsene, baker og tar i et tak i hagen. Pluss at han kjøper blomster til meg med jevne mellomrom, og er kjempeflink til å leke med datteren vår. I tillegg til full jobb.
![]() |
#22 |
Originala
|
![]() Sv: Hvordan fordeler dere jobben hjemme?Mannen min er søt og tar vanligvis det meste av ansvaret for Lillemor om morgenen. Det er jeg ham evig takknemlig for, det er usigelig deilig å kun ha seg sjøl å tenkte på om morgenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvordan fordeler dere jobben hjemme?Noterer meg at FP-mennene høres mer fristende ut enn NM-menn.
Det kan jo være at du trenger litt ekstra tid akkurat nå, io en overgangsperiode. Dersom det fungerer for begge så trenger du ikke være så streng med deg selv. Men over tid kan det virke naturlig å bidra litt mer.
![]() |
#24 |
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan fordeler dere jobben hjemme?Jeg tar meg av jenta vår om morgenen og det er også jeg som henter henne og underholder henne mens jeg lager middag og rydder kjøkkenet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvordan fordeler dere jobben hjemme?Vi hadde en veldig 50/50-deling før, men nå har mannen 121% stilling så det blir naturlig nok mer på meg.
![]() |
#26 |
Energirik
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Hvordan fordeler dere jobben hjemme?
Må bare signere denne jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Håpefull eller håpløs....
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan fordeler dere jobben hjemme?Vi jobber omtrent like mye, så fordelingen hjemme er ca 50/50. Det blir nok til at han tar mer ute-ting og jeg mer hjemme-ting. Og middag det er det jeg som står for
![]() |
#28 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan fordeler dere jobben hjemme?Han snekrer, jeg rydder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Yes, we can!!
|
Nå vet ikke jeg hvor mye dere snekrer i deres hus, men i vårt hus så hadde jeg følt at jeg trakk vinnerloddet om jeg fikk stå for snekringen, tror jeg.
![]() |
#31 |
Har tro på forbedring
|
Vi hadde en raptus på dette da jeg gikk hjemme og hadde permisjon. Mannen mente at "han bytta jo dekk" og mekka bil
![]() |
#32 |
Bølle
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan fordeler dere jobben hjemme?Her gjør jeg alt, for øyeblikket!
![]() |
#33 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Hvordan fordeler dere jobben hjemme?Her i huset er det jeg som gjør alt innearbeidet + klippe gress osv ute. Mannen er opptatt med jobb og frivillige verv, så han gjør lite hjemme. Han tar seg av vedikehol av hus og bil, men i det daglige er det jeg som tar nesten alt.
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan fordeler dere jobben hjemme?Jeg gjør det jeg kan og han gjør det han kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Yes, we can!!
|
Han hjelper da ikke til??
![]() |
#36 |
Aktiv
![]() |
Nei, det er sant. Ordla meg feil ja. Akkurat som å si at han er barnepike når han er alene med unga..
![]() |
#37 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Hvordan fordeler dere jobben hjemme?Jeg liker vel og tro at vi fordeler det ca 50/50, men har aldri regnet over det |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
♥
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan fordeler dere jobben hjemme?Jeg kan gjøre mye som en mann burde ha gjort. For at ting SKAL bli gjort |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Yes, we can!!
|
![]() |
|
|