|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Ups, hadde mannen sett innlegget mitt over her så hadde han garantert sagt: |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Borte
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Der han finner svarte/mørke olabukser som passer og der han finner band-t-skjorter han liker. Ellers får han gjerne et raus til jul/bursdag eller jeg eller venner forbarmer oss over ham med noe vi tror han vil like.
![]() |
#24 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Litt på H&M, litt på Match og Henry Choise.
![]() |
#25 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Jeg har en mann som elsker å shoppe klær. Han går innom de fleste butikker, men favorittene er Miles pr hour, Jack and Jones og Bertoni.
![]() |
![]() |
#26 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?
Gubben min også...
![]() |
#27 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Når det gjelder jeans går det mest i Diesel og Jack&Jones. Han kjøpte seg nylig en fra Acne og den var veldig fin. Ellers benytter han anledningen til å fornye garderoben når vi er i Gøteborg og besøker familien. Utvalget her hjemme er ganske dårlig.
![]() |
#29 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Jack & Jones er hovedleverandøren av klær til min kjære. Det går stort sett i olabukser og svarte t-skjorter i en eller annen variant hele året.
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Gubben handler ikke så mye klær. Som regel er det jeg som hadler til han. De siste årene har vi vært ute og reist ganske mye så da har han handlet da. Det er igrunn sjeldent at han handler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Mannen min er ekstremt kresen, ikke merkebevisst altså, men kresen på hva han vil gå med. Han går f.eks. ikke i klær med lange ermer. Og er fryktelig kresen på hvordan det sitter på kroppen, det skal være behagelig. Vi handler klær til ham (for jeg er alltid med) når vi er ute og reiser, for det meste. Hvor som helst, egentlig. Sist vi var i Praha kjøpte vi en hel haug med klær til ham på en eller annen butikk på K... (på hjørnet av Vaclavplassen, for de som er kjent.) Mye fint og salg overalt. Hjemme går vi mest på Jack & Jones. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?H&M, internett eller spesialforretninger..
![]() |
#37 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Mannen min handler klær så sjeldent at jeg vet nesten ikke hvor han gjør det...
![]() |
#38 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Jeg mener at mannen bør elske alt de har på Jack and Jones, så han gjør det.
![]() |
#39 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Aner ikke, men klærene koster i alle fall flesk (og det blir lite igjen til meg.) De få gangene jeg er med handler han på Blend, Carlings, Boys of Europe, Vic og Jack&Jones. Det er sikkert der han handler når jeg ikke er med også. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|