Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Hvor ofte skifter du truse?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor ofte skifter du truse?
Hver dag 251 95,44%
Hver 2. dag 9 3,42%
Hver 3. dag 0 0%
Hver 4. dag 0 0%
Hver 5. dag 0 0%
Hver 6. dag 1 0,38%
Ukentlig eller sjeldnere 2 0,76%
Deltakere: 263. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-08, 14:55   #21
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Spinoff: Hvor ofte skifter du truse?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Pfft. For det første kan man snu den, så varer den dobbelt så lenge. Og hvis man vrenger den og så snur den, varer den fire ganger så lenge. Og så kan man la den ligge ute om natta, og slå den mot noe hardt neste morgen, og da kan man begynne på nytt igjen (det virker riktignok best om vinteren).

:ser ikke problemet:

Er du min mann? Det der er noe han kunne funnet på å si...

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

Ventet bare på at denne spinoffen måtte komme.

Hver morgen og etter trening. Trener 4 dager i uka.

Jeg har en ekkel historie om truseskifting, OBS, ikke les om dere blir kvalme.

Da jeg gikk på ungdomsskolen, hadde vi gym 1-2 ganger i uka. Vi jentene dusjet alltid etterpå, og skiftet truse. Var sikkert noen som tok på seg den gamle trusa igjen uten å lage noe stort nummer av det.
Men ei av jentene tok med trusa si til søppelbøtta og skrapte ut innholdet. Trengte ikke se lenge for å se at den trusa var inngrodd av gult belegg.
Jeg hører enda for meg den lyden dom kom da hun brukte neglene til å skrape bort belegget. :fyttikatta:

:grøsserogkastersnartopp:

Her skiftes trusen hver dag og om jeg av en eller annen grunn skulle dusje mitt på dagen. Vanligvis dusjer jeg om morgenen.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 15:03   #22
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da jeg gikk på ungdomsskolen, hadde vi gym 1-2 ganger i uka. Vi jentene dusjet alltid etterpå, og skiftet truse. Var sikkert noen som tok på seg den gamle trusa igjen uten å lage noe stort nummer av det.
Men ei av jentene tok med trusa si til søppelbøtta og skrapte ut innholdet. Trengte ikke se lenge for å se at den trusa var inngrodd av gult belegg.
Jeg hører enda for meg den lyden dom kom da hun brukte neglene til å skrape bort belegget. :fyttikatta:

Å fyttigrisen så ekkelt.

Gammel 22-09-08, 15:08   #23
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Minst en gang om dagen.

Gammel 22-09-08, 15:49   #24
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Spinoff: Hvor ofte skifter du truse?

I hvertfall hver morgen, og ellers ved behov, altså etter dusjing (foreks. etter trening).

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 15:53   #25
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Åfyttifaenihelvete.

Jeg bytter 1-2 ganger om dagen jeg.

Gammel 22-09-08, 16:01   #26
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hver dag Hvis jeg skifter antrekk i løpet av dagen, eller dusjer midt på dagen skifter jeg som regel undertøy også. Det er ikke der jeg er miljøvennlig og sparer vaskemaskinen.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 16:05   #27
F!reF|y
Fullverdig medlem

F!reF|y sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Akershus
F!reF|y har et hav av muligheter foran seg
Standard

Den skiftes hver dag!

F!reF|y er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 16:15   #28
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Hver dag, og i tillegg etter trening.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 16:22   #29
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trusa skiftes hver dag, noe annet syns jeg er ekkelt.

Gammel 22-09-08, 16:29   #30
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skifter truse hver morgen etter dusjing, og gjerne på kvelden også.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 17:08   #31
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Hver dag og etter trening o.l. Nå i graviditeten blir det gjerne flere ganger om dagen.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 17:16   #32
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Hver dag, ofte flere ganger om dagen alt etter når jeg dusjer eller om jeg har trent.

Gammel 22-09-08, 17:24   #33
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Pfft. For det første kan man snu den, så varer den dobbelt så lenge. Og hvis man vrenger den og så snur den, varer den fire ganger så lenge.

Snur du stringtrusene dine også, eller nøyer du deg med å bare vrenge dem?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 18:08   #34
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Hver dag. Noen ganger skifter jeg om kvelden også. (Når jeg dusjer om kvelden.)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 18:13   #35
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

hvor er dustepollalternativet!!

Eller alternativet bruker ikke truse?

Skifter selvsagt hver dag, noen ganger to ganger om dagen. Jeg er en frossenpinn, og dusjer gjerne for å komme i varmen. Da bytter jeg naturligvis sokker og truse samtidig.

Gammel 22-09-08, 18:17   #36
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Hver dag.

Gammel 22-09-08, 18:40   #37
Siwa

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Hver dag og etter dusj

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 18:46   #38
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Snur du stringtrusene dine også, eller nøyer du deg med å bare vrenge dem?

Stringtruser er ennå mer fleksible, for dem kan man jo ta på på (minst) tre forskjellige måter, alt etter hvordan man trør beina gjennom dem. Så da er vi oppe i tolv, faktisk.

Pluss at de er mye lettere å slå med når den tid kommer, for de blir naturlig nok ikke så tunge.

Gammel 22-09-08, 18:48   #39
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Hver eneste dag.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 18:52   #40
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

1-2 ganger om dagen.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.