|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Bh-er med bøyler håndvaskes (motvillig). Ingenting renses. Dyner går i vaskemaskinen. |
![]() |
![]() |
#22 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Det eneste jeg leverer på renseri er bunaden min, den tar jeg ikke sjansen på å vaske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Det har hendt at jeg har håndvasket BH-er, men det tilhører sjeldenhetene. Ellers har jeg aldri levert noe på renseri - hvis så skjer så blir det nok bunaden. Skjorter kunne jeg tenke meg å levere på renseri bare for å slippe strykejobben.
![]() |
#24 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?
Får du plass til store vinterdyner i maskinen? Jeg har en 7,5 kg maskin, men klarer ikke å stappe dyna inn, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Har hatt et plagg til rens...Brudekjolen.
![]() |
#26 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Jeg har aldri levert et plagg til rensing.
![]() |
#28 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Her vasker jeg til og med selskapskjoler og dresser som det står rens på og det har alltid gått bra faktisk. Da vaskes det som regel på 30 grader med milo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Her renser vi kåper, skinnjakker og dresser. Ellers har jeg vasket endel ting som har vært merket med kun rens, og det har gått fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
MORMOR
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Altså siden så mange nevner det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Leser
|
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Jeg renser bunaden min og mannen sin dress. Ellers vasker jeg alt som er merket med rens (ikke mye) i vaskemaskin. Det har gått bra med meg. (OK, nå kom jeg på at jeg også har vært på vaskeri med en del ting som har vært for store til min egen vaskemaskin. Typisk trekket til overmadrassen på dobbeltsenga.)
![]() |
#35 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Jeg har aldri noensinne fått renset klær.
![]() |
#39 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Mannens dress og min bunad går til rens, men dte er lenge mellom hver gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?
Det gjorde jeg for mange år siden, helt til vaskemaskinreparatøren måtte komme, og det viste seg at årsaken til feilen var en forvillet bh-spile. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|