|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
♡
|
Sv: Om vi må kjøpe "ny" vogn, hva går vi for?Hvilken farge er trekket nå da, MinaX? Og der så jeg at du da røde.
|
|
|
#23 |
|
♡
|
Sv: Om vi må kjøpe "ny" vogn, hva går vi for?Vi kommer til å bruke vogn. Hun elsker å sove i vogna og jeg vil gjerne ha henne i vogn når jeg leverer gutta på skolen og har henne med på trikken til dagmamma.
|
|
|
#24 |
|
En som trener
|
Sv: Om vi må kjøpe "ny" vogn, hva går vi for?
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
I farta!!
|
Ok, leste nok ikkje godt nok. Her soves det ikkje på dagen lenger så da klarer Sitty seg i massevis.
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du trenger jo bare å skrive i annonsen at hjulet må byttes, og prisen. Ikke at det må byttes muligens flere ganger
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om vi må kjøpe "ny" vogn, hva går vi for?Selv kjøpte jeg en Simo Basic brukt på Finn til kr 1000,- når mellomste var underkant av 2 år. Den er jo sef litt tyngre en Stokke, OTH og TFK, men lun å sove i for en 2 åring og lett å legge sammen
|
|
|
#29 |
|
Passiv
|
Sv: Om vi må kjøpe "ny" vogn, hva går vi for?Hvis fru Lyng i Citypassasjen fortsatt fører Teutonia hadde jeg prøvd å reklamere på vognen der. |
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
:amen: |
|
|
|
#31 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Om vi må kjøpe "ny" vogn, hva går vi for?Vi har ei joggevogn, husker ikke merket men den var relativt rimelig. Hadde jeg ant hvor mye vi skulle bruke den, hadde jeg investert litt mer. Vi har brukt den MYE. Lett, kommer frem overalt, og relativt liten å slå sammen (i hvert fall når man tar av hjula)
|
|
|
#33 |
|
♡
|
Godt poeng!
|
|
|
#34 |
|
♡
|
Tror du de vil da? Jeg prøver! Og så selger jeg rasket!
|
|
|
#36 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om vi må kjøpe "ny" vogn, hva går vi for?Jeg kjøpte en GT Safari for 900,- på finn, og er kjempefornøyd med den. Tipper A vil sove i denne til han er ferdig med vogn og soveperioden. 3 store hjul som gjør det veldig god å trille og lett å brette sammen for å ta med i bilen.
|
|
|
|
#38 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Om vi må kjøpe "ny" vogn, hva går vi for?Babyjoggeren er genial, kjøpte City Classic i våres, til snart treåringen som har sluttet å sove på dagen, men i sommer så la hun seg godt til rette i vogna si og sovnet når vi var ute på tur. Hun elsker vogna, har god plass og ser ikke blidt på at lillebror skal få overta vogna hennes etterhvert.
|
|
|
#39 |
|
I farta!!
|
Frida slutta i sommer, litt over 2 år da. Fylte 2 år 26. mai. Men er jo veldig forskjellig det der. Alle tre her har slutta sommeren dei har fylt 2 år.
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Sv: Om vi må kjøpe "ny" vogn, hva går vi for?Lillebror har sluttet nå i sommer. Han blir 3 i november, og vi solgte sovevogna i barnehagen i august. |
|
![]() |
|
|