|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Oppe i boksen ligger en pinnemåler som fast inventar - finner størrelsen raskt og greit.
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?
AHA - cd-mappe du - så smart! :har2000rundpinnerfordijegaldrifinnerigjennårjegtr enger: |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Mange av mine rundpinner hadde for lange nåler til å kunne plassere i et CD-etui, så den ideen fungerte ikke for meg. Nå ligger de usystematisk sammetkveilet i en boks fra Ikea - men det funker det også.
![]() |
#26 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?I en haug.
![]() |
#27 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Tips til velfungerende system er oversendt på prikk.
![]() |
#28 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Disse har jeg også. Anbefales, andre pinner blir ikke helt det samme etterpå.
![]() |
#29 |
geskjeftig
|
De har hevet lista kraftig, det er helt sikkert.
![]() |
#31 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Jeg har også knit picks sine rundpinner. De beste pinnene jeg har strikket med. Foreløpig ligger de i mappene de kom med, men har planer om at de skal få sitt eget strikkepinneetui med tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Jeg har de i sånne små plastposer som du kan lukke igjen. Sånne de er i når man kjøper dem. Du får kjøpt sånne poser løst også. Også har jeg posene oppi en boks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Litt rundt omkring og det resulterer i at jeg aldri finner riktige pinner når jeg trenger det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Jeg hadde for en tid siden et illebefinnende av kreativitet, og sydde meg en mappe til å ha strikkepinnene i. Den har helt klart forbedringspotensiale, men hittil så duger den bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er det nærmeste jeg kommer system også.
Er det en hemmelighet, Luftslottet? Vi er flere som etterlyser et velfungerende system. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
geskjeftig
|
Neida, jeg kan sende deg en prikk også. Ligger ute i min lite anonyme blogg, derfor vil jeg ikke legge ut adresse her på forumet.
![]() |
#40 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Kanskje jeg er litt for strikkejomfru men jeg skjønte ikke helt hvordan disse pinnene fungerer.
Er det mulig å få link til bloggen din? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|