|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: BudsjettbryllupJeg har vært i kurvbryllup. Fantastisk bryllup, rett og slett. Jeg hadde med meg 1 kg pærer og 1 kylling - til sammen ble det et herlig og overfylt koldtbord. Nær familie hadde ikke med noe, selvfølgelig. - Vi var 150 stykker.
|
|
|
#23 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Budsjettbryllup
Jeg laget også koldtbord forrige helg, men tapas til 70 stk og bryllup, I think not.
|
|
|
#24 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: BudsjettbryllupJeg hadde bare syntes det var kult å bli invitert i et spleisebryllup. Men så elsker jeg jo å lage kaker og mat da. Og tenk DET koldtbordet da, når alle har med seg noe. Namme!
|
|
|
#25 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: BudsjettbryllupDet kommer nok litt an på hvor mange gjester du ønsker? Jeg har vært i flere bryllup med buffet/tapas/koldtbord/kurvløsning, og det har vært kjempefint. Nære venner og familie har laget en rett hver, eller bakt en kake. Venner med spesielt talent har stilt opp som fotograf, kjole har enten blitt kjøpt brukt eller bruden har hatt penkjole fra "vanlig" butikk. Blomster kan ordnes rimelig, de fineste brudebukettene jeg har sett har bare vært enkle calaliljer bundet sammen med silkebånd eller lignende. Venner/venninner med dekoratørevner har ordnet bord/dekorasjoner/blomster. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Tåler regn
|
Sv: BudsjettbryllupHvis dere begynner å tenke på bryllup nå, så start allerede bearbeiding av venner og familie. Si at dere har tenkt å gifte dere, men har ikke råd til å holde alt selv. Hvis ikke må dere ta et rolig bryllup med bare de aller nærmeste. Spør hvordan de stiller seg til å stille opp med noe til koldt-/kakebordet. Hvis de blir spurt god tid på forhånd, så tror jeg det vil gå helt greit. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Budsjettbryllup
Vi var 30, maten kom på 5000 og da hadde vi mer enn nok til nattmat og. |