Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Du angrer mest på det du aldri gjorde

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-06, 22:55   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du angrer mest på det du aldri gjorde

Jeg angrer på at jeg ikke reiste sammen med min venninne for å studere i Australia.

Og kanskje noen menn.

Gammel 18-11-06, 23:03   #2
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Da jeg var liten var jeg på omvisning på Bryn brannstasjon med barnehagen. Vi fikk se vaktrommet der brannmennene satt og spiste kjeks og så på fjernsyn mellom utrykningene. Det var til og med senger der, så de kunne ta en blund, men brannmannantrekket lå klart, slik at det bare var å hoppe i støvlene og tre på seg dressen når alarmen gikk.

Til sist skulle vi ned i garasjen og se på brannbilene. Det var med et bredt smil brannmannen som hadde vist oss rundt kunngjorde at vi kunne få ta brannstangen ned til første etasje. Vi barn jublet, og stilte oss i kø. Vi fikk selvsagt hjelp i begge ender, likevel kilte det i maven, og stemningen var spent. Da det ble min tur nølte jeg plutselig. Bare et øyeblikk, men lenge nok til at den snille brannmannen sa jeg ikke trengte å skli ned stangen hvis jeg ikke hadde lyst. Litt molefonken tok jeg trappen sammen med de andre reddharene.

Etterpå angret jeg så jeg holdt på å gå ut av mitt gode skinn. Jeg hadde ikke egentlig vært så redd for å skli ned stangen, nølingen var først og fremst for å fremprovosere en beroligende det er ikke farlig-forsikring. På vei tilbake til barnehagen gremmet jeg meg, og bebreidet meg selv voldsomt.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 23:13   #3
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

For en stund siden så angret jeg på at jeg ikke fikk meg en utdannelse, (det var da arbeidsplassen jeg hadde jobbet på i 17 år ble flyttet til utlandet) men i dag har vi det så økonomisk greit at vi ville ikke hadde noe mer penger om jeg hadde hatt en skikkelig utdannelse.
Var så skolelei da jeg gikk ut av 9 klasse at jeg ikke en gang søkte på noen skole.
Vel akkurat nå føler jeg ikke at jeg angrer på på noe jeg har gjort eller på noe jeg ikke har gjort.

Gammel 19-11-06, 00:14   #4
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Jeg angrer hovedsaklig på ting jeg har gjort.
Hvis jeg skulle angre på noe jeg ikke har gjort, må det være i forhold til utdanning.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 20:05   #5
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg angrer på at jeg trakk meg fra Starum da jeg skulle inn igjen.

Gammel 19-11-06, 00:19   #6
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg holdt på å skille meg en gang for lenge siden, da vi var unge og dramatiske.

Jeg angrer ikke på at jeg valgte å ha litt is i magen istedet.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 12:23   #7
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg angrer på mangel på utdannelse, men vurderer gjøre noe med det nå.

Har lyst å studere jus

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 00:50   #8
Tessa
Nybegynner

Tessa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bergen
Tessa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg angrer på at jeg ikke tok førerkortet da jeg hadde mulighet. Shoppet vekk pengene i stede og tenkte at det skulle jeg spare til senere..

Dessuten angrer jeg på at jeg begynte å spise usunt igjen.. *fyyyseg*

Gammel 19-11-06, 00:56   #9
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg angrer på at jeg ikke tok et år utenlands etter videregående, samt at jeg ikke fikk meg noen skikkelig utdannelse.

Gammel 19-11-06, 01:22   #10
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Synge duett med Jan Werner på en lokal konsert.

Jeg fikk tilbud om det, men turte ikke. De fant ei anna til å synge, men så kunne ikke hun like vel, og så fikk jeg tilbudet på nytt, men turte fremdeles ikke. Så fant de ei anna duettist igjen, men hun ble syk, og så ba de meg igjen om å gjøre det, men jeg turte ikke da heller. Til slutt endte det med at han sang alene, og jeg satt og hørte på og angret som en hund på at jeg ikke turte. Søren også! Nå er det i hvert fall for seint.

Og så angrer jeg på at jeg ikke har investert tid og penger i lappen. Nå blir det mer og mer vanskelig å finne rom for det, og jeg ser jo at jeg virkelig burde kunne kommet meg rundt på egen hånd.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 10:55   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg angrer forreste også på at jeg ikke søkte på teaterhøgskolen etter videregående. Jeg hadde usannsynlig lyst, men var redd for å få avslag :nek:, og mente dessuten at siden jeg hadde gode boklige evner BURDE jeg benytte dem. :dobbeltnek:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 11:07   #12
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg angrer på at jeg har latt meg selv forfalle! Jeg angrer på at jeg ikke fortsatte med all treningen jeg drev på med tidligere(håndball, friidrett, sprangridning):

Gammel 19-11-06, 12:05   #13
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

jeg angrer på at jeg ikke tok musikklinja og satset på sangen.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 12:14   #14
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dæven, dette var en tråd til å bli inspirert av. Jeg står midt oppi en situasjon og vurderer frem og tilbake om jeg skal benytte meg av sjansen eller ikke. Og det er som ea skriver dumt å sitte på gamlehjemmet og angre på at man ikke turte...

Scarlett; er det for sent å søke teaterhøyskolen nå?

Mine beklagelige ugjortheter:
- Takket nei til to uker i California for å dra på konsert i Bergen (16 år og forelsket).
- Møtte ikke opp på eksamen første året på jussen, for jeg var redd for å stryke. Herregud - jeg skulle jo gitt meg selv sjansen! Tenk om jeg hadde stått!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 13:07   #15
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også noen ugjorte menn jeg angrer på.

Også angrer jeg innimellom på at jeg gikk den retningen jeg har gått faglig. Men innimellom er jeg veldig fornøyd.

Jeg angrer på at jeg ikke har lagt inn et år eller to i utlandet i forbindelse med utdannelse.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:17   #16
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Også angrer jeg innimellom på at jeg gikk den retningen jeg har gått faglig. Men innimellom er jeg veldig fornøyd.

Samme her. Jeg hadde planer om å bytte retning allerede etter et år, men droppet det fordi jeg var for feig til å søke.
I stedet har jeg da fortsatt i mange år i en retning jeg egentlig ikke har veldig lyst på.
Det er ikke for sent å gjøre noe med det, men det er veldig mye vanskeligere å løse praktisk nå med mange hundretusen i studielån.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 17:23   #17
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har èn ugjort mann/ gutt. Vi var 14 og stormende forelsket i hverandre, men jeg var for sjenert til at det ble noe mer enn heavy flørting og ett kyss i løpet av det året vi bodde i samme land.

Jeg er glad jeg valgte å studere det jeg gjorde, men valgene jeg tok yrkesmessig da jeg var ferdigstudert ville jeg (kanskje) gjort annerledes. Men da hadde jeg gått glipp av mange gode bekjentskaper/ venner.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 15:40   #18
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg angrer på at jeg ikke tok meg selv i nakken da forfallet startet og vekten begynte å krype oppover. Nå er jobben langt større.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 15:54   #19
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg angrer på at jeg ikke tok meg selv i nakken da forfallet startet og vekten begynte å krype oppover. Nå er jobben langt større.

Det positive er at det er fullt mulig å gjøre noe med

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:01   #20
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg angrer på at jeg ikke begynte på sykepleien i 1999 da jeg kom inn i Tromsø på deltid. MEN... da hadde jeg jo ikke hatt vesla heller da...
Sa ikke nei da jeg kom inn i 2003.

Jeg angrer på at jeg tok meg jobb som telefonselger... det ødela meg ganske mye.

Anger på at jeg alltid faller tilbake til usunn livsstil.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.