Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når ukjente ber om å komme på Facebook-vennelisten deres

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-08, 20:12   #21
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når ukjente ber om å komme på Facebook-vennelisten deres

Jeg ignorerer. Jeg fikk nettopp en venneforespørsel som jeg etterhvert skjønte var mora til ei tidligere venninne(vi har lite kontakt nå), jeg ignorerte fordi jeg ikke kjenner vedkommende, men hun ga seg jo aldri og kom med ny venneforespørsel flere ganger...

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 20:14   #22
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg legger ikke til folk jeg ikke kjenner. Har skjedd bare en gang.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 20:15   #23
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg pleier også alltid å se på vennelisten deres, for å se om det er gamle klassekamerater som evt. har skiftet navn, jeg har jo selv et helt annet etternavn enn i skoletiden. Men finner jeg da ikke ut hvem det er, så bare ignoreres de.

Sånn gjør jeg det også, det å ha fremmede på vennelisten vil jeg da ikke

Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 20:18   #24
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg legger ikke til folk jeg ikke kjenner i det hele tatt, nei.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 20:38   #25
Left
Passiv

Standard

Legger ikke til folk jeg ikke kjenner, og folk jeg ikke kjenner så veldig godt får bare limited tilgang, altså bare til deler av profilen min.

Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 21:34   #26
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg legger ikke til folk jeg ikke kjenner.

En gammel klassekamerat av meg har blitt halvkjendis, men har skiftet til et "kulere" etternavn. Han ba meg faktisk 3 ganger om å bli venn med meg på facebook. 3. gang sendte han med en melding, og da var det helt greit. Jeg måtte humre litt i skjegget når jeg så de andre "vennene" hans. Jeg er ikke akkurat den kuleste av de vennene.

Gammel 26-08-08, 21:35   #27
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet jeg hvem det er, legger jeg dem til. Vet jeg ikke hvem de er, eller er det en person jeg ikke ønsker å ha noe kontakt med, så ignorerer jeg vedkommende hardt og nådeløst.

Gammel 26-08-08, 21:37   #28
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg håper du kjente igjen meg Iset?
Må bare spørre siden jeg la deg til i går.

Gammel 26-08-08, 21:40   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gjorde du?? Jeg hadde da aldri klikket bort deg, jeg vet jo hva du heter. Kan hende jeg var litt for rask på labben? Uansett så er hele FB føkka hos meg pga. viruset på pcen. Alle fora virker, men FB er herpa.

Gammel 26-08-08, 21:54   #30
Gammel bruker
Passiv

Standard

Jeg sorterer, siler og selekterer. Jeg antar at en del mennesker synes jeg er hoven, men det har jeg på en måte forsont meg med. Min side er min side.

Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 21:57   #31
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Gjorde du?? Jeg hadde da aldri klikket bort deg, jeg vet jo hva du heter. Kan hende jeg var litt for rask på labben? Uansett så er hele FB føkka hos meg pga. viruset på pcen. Alle fora virker, men FB er herpa.

Ja jeg fant deg, Lee og svigerinna til Lee. Og la dere til, så får vi se om noen vil være venner med meg da.

Gammel 26-08-08, 21:59   #32
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ignoerer dem....jeg gjør som deg Iset, kikker igjennom vennelista - er det ingen jeg klarer å dra connection med- ignorer jeg...

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 22:12   #33
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sjekker, og finner jeg det ikke ut, så ignorerer jeg det.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 22:54   #34
Smarties
Fullverdig medlem

Smarties sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Smarties er litt kul
Standard

Jeg ignorerer, men er jeg veldig nyskjerrig så sender jeg en melding og sier jeg trenger hjelp til å få personen på rett plass. Ingen god forklaring - ut med seg!!

Hadde en som bare ikke ga seg. Jeg så vi hadde flere kjente på lista, men det var ikke sknakk om at jeg forsto hvem det var, så han kom ikke inn i det gode selskap. En sånn vil ikke jeg være, selv om jeg har blitt ignorert av en "bærte", og jeg er sikker på at jeg faller på plass hvis jeg skriver litt neste gang - men gjør jeg det! Nei!!

En annen ting jeg ignorere er applikasjoner av "ørten" varianter. Gidder ikke! Har venner på FB som det tar minutter å få fram profilen på, og et kvarter for å skrolle seg ned til bunnen, og det er jo der de fleste her wallen sin!

Uups! Tror jeg sporet av denne tråden...

Smarties er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 23:24   #35
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Legger ikke til folk jeg ikke kjenner. Er jeg i tvil, sender jeg ei melding og ber dem hjelpe på hukommelsen min.

Gammel 26-08-08, 23:40   #36
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Legger ikke til folk jeg ikke kjenner. Er jeg i tvil, sender jeg ei melding og ber dem hjelpe på hukommelsen min.

og samtidig sjekker om vi har felles kjente...

Gammel 27-08-08, 09:20   #37
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Ja jeg fant deg, Lee og svigerinna til Lee. Og la dere til, så får vi se om noen vil være venner med meg da.

Jeg er vennen din.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 09:22   #38
bloma
Aktiv

bloma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
bloma er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Nei, jeg legger ikke til noen jeg ikke vet hvem er.
Er ikke sikkert jeg legger til alle som jeg vet hvem er heller

Gammel 27-08-08, 10:21   #39
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Jeg har hatt det problemet på MSN i det siste, det legger seg til folk jeg ikke aner hvem er. Sånne merkelige mail adr.

På FB hender det at noen prøve å legge seg til, jeg avviser om jeg ikke kjenner dem.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 11:20   #40
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Bruker man FB lenger, altså?

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.