|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Repeat one. Kan man leve slik lenge?FiberSchmiber. |
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Repeat one. Kan man leve slik lenge?
|
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Repeat one. Kan man leve slik lenge?Jeg er også en periodespiser, men så ekstrem er jeg dog ikke.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 25-08-08 kl 21:42. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Repeat one. Kan man leve slik lenge?Eg tek omega og antioksidant tilskuddet (to tablettar) som fins i daglegvarebutikkane. Det anbefaler eg veldig. Men du kunne godt ha ete meir frukt og grønt. Elles kan du nok leve godt på dette i årevis. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Repeat one. Kan man leve slik lenge?Etter å h lest ein gong til så ser eg at eg ville ha inkludert litt grovkorn/frø og meieriprodukt. Kva med ein yoghurt pr. dag med firkorn, linfrø og sesamfrø? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Repeat one. Kan man leve slik lenge?For the record, dette er første gangen jeg bruker snillesmiletingen, og det er sikkert fordi jeg er småbrisen. Jeg beklager. Uansett, hovedprinsippene bak lavkarbo er at man skal ha protein til hvert måltid, sammen med litt (noen mener mye) fett samt grønnsaker. Det mangler en del grønnsaker her, jeg ville ha spedd på med f.eks. brokkoli (masse kalsium og jern) og andre grønnsaker med sterk farge (rød/grønn). Tunfisk er en glimrende kilde til omega-3 og med dette inntaket daglig ser jeg ingen grunn til å ta tilskudd. En multivitamintablett er likevel lurt å ta uansett hva man spiser, mener jeg. Grønnsaker inneholder fiber, så det er ikke påkrevet å innta mer enn det. Jeg håper bare du drikker massevis av vann i tillegg, det er alltid bra og holder magen i orden. |
|
|
|
#10 |
|
"De"
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Repeat one. Kan man leve slik lenge?As I said. |
|
|
|
#15 |
|
Metallica!!
|
Da er vi på bølgelengde ja.
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Repeat one. Kan man leve slik lenge?Er det ikke greit å høre at det slett ikke er ille, det du spiser da? |
|
|
|
#18 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Repeat one. Kan man leve slik lenge?40 svar på 20 minutt. Aiaiaiai.
|
|
|
#19 |
|
Guardian of the galaxy
|
Veldig greit!
|
![]() |
|
|