Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spinoff fra Isolde - serier vi kan skaffe som er litt supernatural/scifi/krim?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-08, 18:42   #1
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spin Off fra Isolde - serier vi kan skaffe som er litt supernatural/ sci fi/ krim

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

- Firefly har jeg hørt mye bra om, men ikke sett enda.

Firefly er en helt fantastisk serie.

Gammel 22-08-08, 07:58   #2
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spin Off fra Isolde - serier vi kan skaffe som er litt supernatural/ sci fi/ krim

Har sett alle:
Buffy
Angel
Twin Peaks
Friends
Kongen av queens
2 men behaving badly
Lost, 3 sesonger
Prison break, 2 sesonger
Mcleod`s daughters, , 6 sesonger
My name is Earl, , 3(?) sesonger
X-files, 4 sesonger
Midstomer nights murder, mange
Ghostwhisper, 1 sesong
Medium, 1 sesong
Supernatural, 1 sesong
CSI,
CSI Miami
CSI NY
Dead sone, 4 sesonger

Vi ser vist mye på dvd..

Gammel 22-08-08, 08:05   #3
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Futurama!

Dæng dæng, di di di dæng dæng ...

Gammel 23-08-08, 17:29   #4
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Futurama!

Dæng dæng, di di di dæng dæng ...

Hvordan kunne jeg glemme Futurama. :klaske:

Gammel 22-08-08, 08:35   #5
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

The Ghost Whisperer og Medium.

Gammel 22-08-08, 09:56   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kyle xy!!!

(Kilde: youtube.com)
.

Gammel 24-08-08, 17:16   #7
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Heroes er ikke kansellert.

Noen serier hadde en veldig kort sesong nå pga. streiken blant manusforfattere tidligere i år. Heroes er imidlertid en av de mest populære seriene, og er snart tilbake.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 14:57   #8
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Går det an å være usikker på Supernatural? Jeg er helt hektet, har sett på sporadisk på tv, men fant ut at det var likeså greit å laste ned alle sesongene og se episodene i rekkefølge.

Sam og Dean() kan få komme å redde meg når som helst

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 15:06   #9
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Britisk Krim:
Inspector Lynley
Prime Suspect
Midsummer Murders
Morse

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 09:39   #10
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Vi er uten tv for tida, slik at vi kan få sett alle seriene og filmene som har hopet seg opp. Jeg er akkurat ferdig med 4 sesonger av House, har begynt på Firefly og Trueblood. Den siste er absolutt den som fenger mest. Firefly blir litt vel mye western. Og så så jeg filmen (Serenity) før serien, og fikk litt mye info og høye forhåpninger der.

Trueblood er skikkelig skummel og bra. Sitter og venter på at litjtausa skal legge seg for morgenduppen, slik at jeg kan få sett en episode til.

Jeg har også sett (mimret over) de første episodene av X-files. Det er ikke like skummelt nå, gitt. Men det er bra kvalitet

Vi har overført alt til x-boxen, det er genialt. Kan sitte og velge fra 100-vis av filmer og serier med enkle trykk på fjernkontrollen.

Gammel 26-11-08, 23:37   #11
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Trueblood er skikkelig skummel og bra.

Jeg er helt hekta. Så hekta at jeg måtte bestille boka sånn at jeg vet hvordan det går fordi at det er jo bare så spennende at... *hekta* Og så er det noen hyggelige å hvile øya på der også.
I tillegg venter vi på neste sesong med Sarah Connor Chronicles.

Vi holder på med Stargate SG1 og Atlantis - nikoser oss - og vi er ferdige med Buffy, Angel, Firefly, Babylon 5, Taken, The Triangle og Farscape. Gubben ser Battlestar uten meg, og vi har en Star Trek-serie på hold. På hold har vi også John From Cincinatti, og så har vi ikke kjøpt/bestilt Heroes ennå. Vi er litt usikre på om vi skal se den serien. Lost og The 4400 så vi litt av, men så kom vi ut av handlingen. Jeg er litt usikker på om vi skal kjøpe sesongene eller ei. Hva synes dere andre om seriene?

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 08:16   #12
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Var det noen som fulgte med på Invasion? Jeg ble skikkelig hekta og så skuffet da jeg fant ut at serien hadde blitt kansellert etter første sesong.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 09:45   #13
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det går en ny serie i USA nå som heter Fringe - den ligner vel litt på X-Files (FBI-folk som etterforsker "uforståelige" ting og prøver å finne ut hva som er den bakenforliggende årsaken), litt på Alias og litt på CSI og denslags (det er en slags mordetterforskning i så å si hver episode). Den er morsom og ganske spennende, og ut fra det andre du liker, Trulte, så ville jeg tippe at du kunne like den. Det er for øvrig J. J. Abrams (som laget Alias og Lost, blant annet)som står bak den.

Gammel 20-11-08, 18:40   #14
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det går en ny serie i USA nå som heter Fringe - den ligner vel litt på X-Files (FBI-folk som etterforsker "uforståelige" ting og prøver å finne ut hva som er den bakenforliggende årsaken), litt på Alias og litt på CSI og denslags (det er en slags mordetterforskning i så å si hver episode). Den er morsom og ganske spennende, og ut fra det andre du liker, Trulte, så ville jeg tippe at du kunne like den. Det er for øvrig J. J. Abrams (som laget Alias og Lost, blant annet)som står bak den.

åååååå bestilling til mannen med en gang!!

Gammel 20-11-08, 19:29   #15
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff fra Isolde - serier vi kan skaffe som er litt supernatural/scifi/krim?

Jeg vil anbefale The Wire.
Ikke noe supernatural, heller tilsynelatende særs realistisk.

Gammel 21-11-08, 10:57   #16
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Sv: Spinoff fra Isolde - serier vi kan skaffe som er litt supernatural/scifi/krim?

'Taken' er en ok serie av typen utenomjordiske vesner og konspirasjonsteorier. Ikke helt ny, den er noen år gammel, men den var bra nok til å fenge meg som ikke er noen sci-fi fan overhodet

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 19:34   #17
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilleville, her.

'Taken' er en ok serie av typen utenomjordiske vesner og konspirasjonsteorier. Ikke helt ny, den er noen år gammel, men den var bra nok til å fenge meg som ikke er noen sci-fi fan overhodet

Ja den så jeg når den var ny, artig serie.

Gammel 22-11-08, 19:38   #18
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bionic Woman, kanskje?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.