|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin Off fra Isolde - serier vi kan skaffe som er litt supernatural/ sci fi/ krim
Firefly er en helt fantastisk serie.
![]() |
#2 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin Off fra Isolde - serier vi kan skaffe som er litt supernatural/ sci fi/ krimHar sett alle:
![]() |
#3 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin Off fra Isolde - serier vi kan skaffe som er litt supernatural/ sci fi/ krimFuturama!
![]() |
#5 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Spin Off fra Isolde - serier vi kan skaffe som er litt supernatural/ sci fi/ krimThe Ghost Whisperer og Medium.
![]() |
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Spin Off fra Isolde - serier vi kan skaffe som er litt supernatural/ sci fi/ krimKyle xy!!! (Kilde: youtube.com)
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin Off fra Isolde - serier vi kan skaffe som er litt supernatural/ sci fi/ krimHeroes er ikke kansellert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin Off fra Isolde - serier vi kan skaffe som er litt supernatural/ sci fi/ krimGår det an å være usikker på Supernatural? Jeg er helt hektet, har sett på sporadisk på tv, men fant ut at det var likeså greit å laste ned alle sesongene og se episodene i rekkefølge.
![]() |
#9 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Spin Off fra Isolde - serier vi kan skaffe som er litt supernatural/ sci fi/ krimBritisk Krim: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Spin Off fra Isolde - serier vi kan skaffe som er litt supernatural/ sci fi/ krimVi er uten tv for tida, slik at vi kan få sett alle seriene og filmene som har hopet seg opp. Jeg er akkurat ferdig med 4 sesonger av House, har begynt på Firefly og Trueblood. Den siste er absolutt den som fenger mest. Firefly blir litt vel mye western. Og så så jeg filmen (Serenity) før serien, og fikk litt mye info og høye forhåpninger der.
![]() |
#11 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Spin Off fra Isolde - serier vi kan skaffe som er litt supernatural/ sci fi/ krim
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin Off fra Isolde - serier vi kan skaffe som er litt supernatural/ sci fi/ krimVar det noen som fulgte med på Invasion? Jeg ble skikkelig hekta og så skuffet da jeg fant ut at serien hadde blitt kansellert etter første sesong.
![]() |
#13 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spin Off fra Isolde - serier vi kan skaffe som er litt supernatural/ sci fi/ krimDet går en ny serie i USA nå som heter Fringe - den ligner vel litt på X-Files (FBI-folk som etterforsker "uforståelige" ting og prøver å finne ut hva som er den bakenforliggende årsaken), litt på Alias og litt på CSI og denslags (det er en slags mordetterforskning i så å si hver episode). Den er morsom og ganske spennende, og ut fra det andre du liker, Trulte, så ville jeg tippe at du kunne like den. Det er for øvrig J. J. Abrams (som laget Alias og Lost, blant annet)som står bak den.
![]() |
#14 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
åååååå bestilling til mannen med en gang!!
![]() |
#15 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra Isolde - serier vi kan skaffe som er litt supernatural/scifi/krim?Jeg vil anbefale The Wire.
![]() |
#16 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra Isolde - serier vi kan skaffe som er litt supernatural/scifi/krim?'Taken' er en ok serie av typen utenomjordiske vesner og konspirasjonsteorier. Ikke helt ny, den er noen år gammel, men den var bra nok til å fenge meg som ikke er noen sci-fi fan overhodet |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Spinoff fra Isolde - serier vi kan skaffe som er litt supernatural/scifi/krim?
Ja den så jeg når den var ny, artig serie.
![]() |
|
|