Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Historien om Ronny

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-08, 14:59   #21
Nebbia
Passiv

Standard

Sv: Historien om Ronny

Jeg er helt på linje med Nenne. Det er folks fordommer som blir utfordret av historien. Ronny og Glenn er på mange måter blitt belastede navn - om ikke helt på høyde med Harry. Alle kjenner en Ronny eller Glenn som aldri kommer til å fullføre skolegangen. Alle kjenner en Ronny eller Glenn som har vært småbøller siden barnehagen. Å pakke historien inn i en sentimental smørje og lesse på med stereotype beskrivelser av tapere, synes jeg fungerer bra, selv om sluttpoenget tilhører kategorien lettvekter.

Hvis man synes denne historien er dårlig, har man langt ned rock bottom.

Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 11:55   #22
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg syntes bare den var trist, det er dessverre for vanlig med slik negativ forsterkning.

Ja.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 12:06   #23
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Jeg synes også at historien var trist, synes ikke slutten var morsom i det hele tatt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.