|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
| Se resultatene: Hvilket forhold har du til snittblomster? | |||
| En nødvendighet for at jeg skal trives i stuen. Kjøper nye (nesten) hver helg |
|
26 | 19,70% |
| En luksus jeg unner oss til høytider og når vi har besøk |
|
71 | 53,79% |
| Slik ødsling på ting som ikke varer driver jeg ikke med |
|
21 | 15,91% |
| Hva er snittblomster? |
|
14 | 10,61% |
| Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Jeg er ekspert paa aa drepe groenne planter, men liker godt aa ha blomster eller planter i huset. Da er snittblomster et ypperlig og vakkert alternativ. Vi har stort sett alltid snittblomster i huset.
|
|
|
#3 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Før jeg fikk barn (eller mer enn ett barn) kjøpte jeg det gjerne inn til helgen. Nå synes jeg helgen går så fort og at det ofte er så rotete på dagtid (ordner fra kaos til ganske shinet minst en gang for dag i helgene) at det gjerne ikke blir noe av.
|
|
|
#4 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Jeg er glad i å ha blomster i stua, men fikser ikke potteplanter, de dør. Så derfor kjøper jeg ofte snittblomster, særlig om vinteren. Jeg kunne godt signert Zöes innlegg.
|
|
|
#5 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Jeg kjøper ofte blomster, ikke (nesten) hver helg, men ofte.
|
|
|
#7 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Det er pent, men det er noe jeg sjelden bruker penger på. Egentlig irriterer jeg meg ofte over at de visner fort og bare ser pene ut så kort tid. Bedre å få, enn å kjøpe.
|
|
|
#8 |
|
Audacious
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?En sjelden gang en bunt tulipaner, ellers ikke. Det er dyrt, jeg har andre ting å bruke penger på, og vinterstid når de flys inn i kjølerom etterlater de et økologisk fotavtrykk jeg ikke ønsker å bidra til. Sommerstid hender det jeg kjøper noen rimelige, eller gleder meg over noen jeg får i gave.
2001&2005 Sist redigert av Acsa : 10-08-08 kl 00:06. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
X First Lady
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Jeg elsker blomster men om sommeren blir det ikke så mye kjøp av snittblomster. Da blomstrer det for fullt på terrassen og i hagen |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Jeg kjøper aldri snittblomster til meg selv. Det er koselig å få det i gave, men når sant skal sies blir jeg mye mer glad for en en plante med rot, spiselige gaver elle noe annet.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Det kjøper jeg sjelden. Rett og slett fordi jeg ikke gidder å stoppe opp å kjøpe det. Men synes det er koselig å pynte opp med litt blomster i stuen. |
|
|
|
#14 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
![]() ![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Kjøper i ny og ne, får aldri
|
|
|
|
#15 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Det mangler et alternativ: til bryllup og begravelser, men sjelden ellers. Vi kjøper ikke inn blomster hver gang vi har besøk, nei.
|
|
|
#16 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Jeg liker godt å ha blomster i stua, kjøper ca. annenhver uke, gjerne gerbera. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Opp og ned
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Blomster kjøper jeg ofte, spesielt roser. Får en bukett til under 50 lappen og de varer faktisk lengre en noe annet jeg har prøvd. Står gjerne i 14 dager eller mer.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Sambo er flink til å ovveraske meg med sånt innimellom. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Har sagt til Frank at jeg forventer blomter ca annen hver mnd.
|
![]() |
|
|