Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gidder dere å sette ned grensen til 150 i rykte for å komme inn på medlemssalongen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-08, 17:25   #21
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gidder dere å sette ned grensen til 150 i rykte for å komme inn på medlemssalonge

Leter man etter innlegg, bare for å skrive, får man selvsagt ikke så mye ut av det, annet enn mange og kanskje kjedelige innlegg. Begynner man derimot å skrive om ting som er litt engasjerende,diskuterer (høylydt), fjaser litt og bare har det gøy, kan det være at det også skjer noe på ryktefronten.
For å få respons må man slippe seg litt løs.

Gammel 07-08-08, 18:17   #22
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gidder dere å sette ned grensen til 150 i rykte for å komme inn på medlemssalonge

Jeg var bare på jakt etter den siste resten med innlegg som jeg ikke kunne se, for å finne noen flere diskusjoner å engasjere meg i. Desverre så fikk jeg tilgang akkurat når arbeidsdagen var over og jeg kunne gå hjem Men jeg ser at det var et par spennende diskusjoner der som jeg kan spare til i morgen.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 19:56   #23
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Det er egentlig veldig enkelt. Mine innlegg formerer seg med lynets hastighet i perioder.

Heldige du. Jeg får det ikke til. Jeg er ikke særlig flink til å fjase, verken "live" eller på nett, og jeg får rett og slett ikke til å engasjere meg på rett måte i de "riktige" diskusjonene.

Men det er helt greit, altså. Trives sånn som det er nå.

Gammel 09-08-08, 17:00   #24
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg bryr meg ikke om jeg engasjerer meg på rett måte, om jeg fjaser eller om jeg overhodet har noe fornuftig å si. Jeg bare prater, jeg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 17:49   #25
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Og det er nesten ikke mulig å oppnå, ser det ut til.

Nei, det er langt frem dit, gitt.... Satser på at det er kjedelig der inne!

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 18:48   #26
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Bra forslag. På innleggssida går det greit for meg, og hadde de fulgt ditt forslag hadde jeg faktisk vært inne nå. Men men. Får prøve å samle 360 ryktepoeng til. Det tar vel 1-2 år.

Ja, men du vet, til den tid har de satt opp kravene også

Gammel 09-08-08, 19:46   #27
amo

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

1000+1000 betyr det 1000 innlegg og 1000 ryktepoeng?
Er det noen plasser man kan se hvor mange rykte poeng andre har?
Ikke for at jeg vet hvorfor jeg skal vite det, men tror jeg kjeder meg jeg også.....

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 19:47   #28
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

1000+1000 betyr det 1000 innlegg og 1000 ryktepoeng?
Er det noen plasser man kan se hvor mange rykte poeng andre har?
Ikke for at jeg vet hvorfor jeg skal vite det, men tror jeg kjeder meg jeg også.....

På linjen hvor prikkene du har fått står.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 19:56   #29
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, men en kan ikke se hvor mange poeng andre har...

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 19:57   #30
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Og så var det det å lese hele innlegget.

Man kan sortere på rykte da.. alle under deg har da mindre enn deg i medlemslistene.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 20:00   #31
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Er det 800 for å få trel ysegrønne? Synes de to har vært i en evighet......

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 23:40   #32
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og plutselig har jeg fått en grønn prikk/firkant til etter at mange greie folk har prikket meg! Men jeg har ikke mer enn 300 ryktepoeng, så jeg får prøve å finne på ett eller annet sånn at folk synes jeg er enda kulere . Men jeg har i allefall snart 1000 innlegg, og det er ganske bra til å være meg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 23:56   #33
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Jeg satser på at jeg har 100 i løpet av 5 år.
Det er viktig å sette seg store mål.

Men fra spøk til alvor, jeg syns det er greit at det stilles litt krav til å komme seg inn.
Da slipper man at snikere (sånne som meg ) får med seg alt.

Men nå er jeg ikke sniker lengre.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 00:06   #34
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg forstår ingenting ennå, men det er greit. Dette virker som et utrolig bra forum, i alle fall. Jeg har laget kake i dag, og funnet igjen Madam Mim!

:liker mat:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 00:26   #35
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Hvordan var med den andre salongen? Var det 1000+1000 eller noe sånt?

1000 innlegg var fort gjort, men 1000 poeng...

Ser dere om ti år eller noe

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 12:29   #36
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Har 65 poeng jeg og er jo her nesten ikke heller så.Hmmmmm får kanskje bli litt mer aktiv da så jeg kan ta en titt inn i medlemssalongen,men det vil ta tid!!

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 21:59   #37
Gammel bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jepp. Men det er sikkert ikke noe moro der

Høyt henger de - og sure er de.

Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 22:08   #38
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

1000 poeng? Det når jeg jo aldri.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 22:12   #39
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

1000 poeng? Det når jeg jo aldri.

Her er mitt regnestykke: Har vært medlem i 16 mnd og fått 208 prikker.
208/16=13 prikker i måneden.

1000/13= drøye 76 måneder før jeg oppnår 1000 prikker. Da manger jeg bare 60 måneder = 5 år.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 22:16   #40
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

142 måneder her. Minus 15 måneder = 127 måneder. Jeg trenger litt over 10 år.

Jaja, jeg er da enda ung.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.