Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Plastikkpupper er på vei ut ... endelig

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-08, 20:18   #21
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Plastikkpupper er på vei ut ... endelig

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det er fint med små pupper, men jeg skjønner at de som har små, "tomme" pupper ønsker å fylle de opp. (Det samme gjelder sikkert de med store og middels.)

Skal man hetse silikonpupper og hylle det naturlige, så er det ikke bare små og søte som er fint, men alle mulige fasonger og størrelser. Synes det er litt rart at det er det som framheves som det flotte kontra silikon.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 20:20   #22
Belle
Nybegynner

Belle sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Belle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Lowrider -såvidt jeg ble fortalt er det fortsatt silikon som brukes mest (ihvertfall her i Norge.) Og selv om man skulle velge saltvann er jo kapselen rundt silikon da også

Belle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 20:33   #23
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Nå er det vel bare de siste ca 50+ åra at det har vært in med store pupper. Hvis man ser på middelalderen og fram til et godt stykke ut på 1900-tallet (se f.eks. 1920) var det de små og snertne som hadde overtaket.

Gammel 07-08-08, 20:58   #24
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Så deilig

Gammel 07-08-08, 21:11   #25
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Belle, her.

Jessica - det er ikke noe problem å ta mammografi med silikon.
(Dvs: mulig de som fyller til sprengepunktet har problemer - det vet jeg ikke noe om.)
Kan ikke uttale meg på generelt grunnlag - bare fra egen erfaring....
Jeg hadde en helt uberettiget "kreft-redsel" og fikk da tatt mammografi.
I tillegg tok de da (jeg tror det var pga innleggene) ultralyd av brystene etterpå slik at de fikk tittet fra alle muilge vinkler...

Jeg mener også at silikonen faktisk er så fast at den ikke vil renne ut dersom det skulle bli hull, men jeg husker ikke helt.

Jeg kjenner flere som ikke har blitt oppdaget på mammografi, men som har hatt brystkreft. Derfor hadde jeg aldri turt å ha silikon inni. Kan ikke tenke meg annet enn at det må bli noe vanskeligere å finne en svulst om den ligger bak. UL er greit nok, men da må de vite hvor de skal lete, slik jeg har skjønt det.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 21:15   #26
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har i grunnen aldri fått med meg at plastikkpupper har vært in.

Emneord
bryst, pupper, silikon

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:12.