|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Plastikkpupper er på vei ut ... endelig
Skal man hetse silikonpupper og hylle det naturlige, så er det ikke bare små og søte som er fint, men alle mulige fasonger og størrelser. Synes det er litt rart at det er det som framheves som det flotte kontra silikon.
![]() |
#22 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Plastikkpupper er på vei ut ... endeligLowrider -såvidt jeg ble fortalt er det fortsatt silikon som brukes mest (ihvertfall her i Norge.) Og selv om man skulle velge saltvann er jo kapselen rundt silikon da også |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Plastikkpupper er på vei ut ... endeligNå er det vel bare de siste ca 50+ åra at det har vært in med store pupper. Hvis man ser på middelalderen og fram til et godt stykke ut på 1900-tallet (se f.eks. 1920) var det de små og snertne som hadde overtaket.
![]() |
#24 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Plastikkpupper er på vei ut ... endeligSå deilig
![]() |
#25 |
Pauset
|
![]() Sv: Plastikkpupper er på vei ut ... endelig
Jeg kjenner flere som ikke har blitt oppdaget på mammografi, men som har hatt brystkreft. Derfor hadde jeg aldri turt å ha silikon inni. Kan ikke tenke meg annet enn at det må bli noe vanskeligere å finne en svulst om den ligger bak. UL er greit nok, men da må de vite hvor de skal lete, slik jeg har skjønt det. |
![]() |
![]() |