|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Årstidsfavoritt? | |||
Vinter! ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 1,72% |
Vår! ![]() |
21 | 18,10% |
Sommer! ![]() |
31 | 26,72% |
Høst! ![]() |
31 | 26,72% |
Syns alle årstidene har sin sjarm! |
31 | 26,72% |
Liker ingen årstider. ![]() |
0 | 0% |
Deltakere: 116. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Jeg liker egentlig alle årstidene. Om sommerene tiner jeg opp, om høsten er det gjerne skikkelig rufsevær (fram med slagstøvler og regntøy), vinter med snø og moro og våren hvor alt det grønne spirer og gror.
![]() |
#23 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvilken årstid liker du best?
Er aldri forkjølet, skraper aldri is, og liker kulde.
![]() |
#24 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Høsten er herligst
![]() |
#25 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Jeg liker alle årstider, men sommeren er best, for da har jeg ferie nesten hele tiden.
![]() |
![]() |
#26 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Jeg liker våren best. Når det endelig blir så varmt at man kjenner sola varmer. Og det aller beste er at man vet at det skal være varmt lenge.
![]() |
![]() |
#28 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Syns alle årstider har sin sjarm, men høsten er favoritten.
![]() |
#29 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Våren. Da våkner alt til liv. Meg inkludert.
![]() |
#30 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Re: Sv: Hvilken årstid liker du best?
Svett og ekkel? Jeg blir svett og opphisset!
![]() |
#31 |
Jeg ble frisk!!
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Alle årstider har sin sjarm.
![]() |
#32 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?
Ja, jeg også. Når himmelen er blå og sola skinner tenker jeg, åh, som jeg savner regnet og vinden. For ikke å snakke om mørket og kulden. Tror dere er gale alle mann!
![]() |
#33 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?
![]() |
![]() |
#34 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Sommer. Elsker sol,saltvann,båtliv, late soldager etc etc
![]() |
#35 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Liker i grunn alle, på hver sin måte, og har i grunn vanskelig for å sette dem i prioritert rekkefølge. Bortsett fra sisteplassen. Den går til vinteren. Vinter er ok når det er passe med snø og passe kaldt, men det er jo ikke så ofte det skjer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Liker sommeren best, men høsten kan også være veldig fin, men det er ikke noe koselig å tenke på vinteren som står for døren, Våren er også fin med tanke på sommeren som nærmer seg. Jeg liker ikke vinteren spesielt godt, men vil gjerne ha snø i desember.
![]() |
#37 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Med en solid bunke allergimedisiner innabords, stemte jeg for våren. Jeg elsker våren - da har jeg den kipe høsten og vinteren bak meg. Snøen smelter, sola begynner å varme, blomstene titter fram, løvet spretter. (Og derav allergimedisinene.) Alt er friskt og grønt og lukter godt. Og det beste av alt - jeg har ennå sommeren foran meg.
![]() |
#38 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?I utgangspunktet liker jeg alle årstider og ville ikke vært uten noen av dem. Våren hadde sin største sjarm før, med bar asfalt og det grønne som kikket frem. Her jeg bor nå er det imidlertid bar omtrent asfalt hele året, og våren kunne like gjerne hete sklirundtileiregørr-regntiden. Sommeren er grei hvis ikke er for varmt og man kan bade masse, men litt stressende med at man for enhver pris må være ute og ha det gøy i bikini hele døgnet. : oppvokst i sologbadby: Mygg og flått har kjøpt jaktkort. Høsten er tiden for nye begynnelser og nye muligheter, bli kjent med nye mennesker og få nye utfordringer og prosjekter. Dagene er ofte solrike og varmen henger delvis igjen, mens lufta blir klarere og friskere. Man kan drikke øl i en mørk kjeller eller lese en god bok i lenestolen. Man kan sitte på toppen av et fjell og se utover heier fulle av flotte farger. Vinter er fint hvis det er snø, med akebretturer og kakao, ski og kakao eller snølykt og kakao. Fyr i peisen. Men igjen, her jeg bor er det ikke vinter, bare en kaldere versjon av sklirundtileiregørr-regntiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Hvilken årstid liker du best?
Jeg er ikke fan av å være svett, bortsett fra akkurat når jeg trener.
Eller, kanskje du er det, rett og slett.
![]() |
|
|