|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
kamerat
|
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg elsker naturligvis å svare (riktig) på spørsmål av alle slag. :bombe:
![]() |
#24 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?
![]() |
![]() |
#25 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg er en leser. Jeg har til dags dato ikke skrevet et innlegg her inne. Dog har jeg lest flittig i over ett år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Leser
|
Ja, det gjør ikke jeg. Jeg er så ille at jeg foretrekker å gi de riktige svarene før folk har spurt. I denne tråden har jeg jo gjort meg opp en mening om hvem som skal svare hva, og jeg er riktig fornøyd med å ha alt rett så langt.
Så hyggelig at du kom ut av skapet.
![]() |
#27 |
Vaklende
|
Nå var det jeg som fikk klump i halsen. Jeg tolker dette som at du har meldt deg inn med annet nick og ikke fikk en ok start? Jeg leste også i over ett år før jeg ble med, og husker at det var vanskelig å komme over terskelen. I starten var jeg også med i en diskusjon som nesten fikk meg til å kutte ut FP helt. Men ting jevner seg ut og blir bra på en annen måte, slik var det for meg ihvertfall. Jeg håper du tar sjansen igjen og lar oss bli kjent med deg. Dette var en fin start. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#31 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() |
Neida, jeg har ikke vært innmeldt med et annet nick. Det er nok bare, som du så treffende skriver, veldig vanskelig å komme over den kjempehøye terskelen. Behagelig å sitte på gjerdet - veldig skummelt å hoppe over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg er så definitivt en leser her inne. I virkeligheten er jeg nok mye mer glad i å delta enn jeg er her inne. Men den skriftlige diskusjonsformen passer meg ikke så bra som den muntlige.
![]() |
#34 |
kamerat
|
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Velkommen ut av skapet, Thalia, jeg synes du skal forbli på utsiden.
![]() |
#35 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg er mye mer en leser enn jeg er skriver, til tider er terskelen for å skrive et innlegg litt for høy, tro det eller ei. Men jeg har jo klart å opparbeide meg et pent antall innlegg, så litt skriver jeg jo. Og det sier kanskje litt om hvor mye jeg leser.
![]() |
#36 |
Glad
|
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg er også en leser (og lytter irl). Bruker ikke lang tid på å formulere og korrekturlese innleggene mine, noe jeg ser i ettertid kanskje kunne vært på sin plass. Altså gjorde jeg stikk motsatt at Thalia (velkommen ut av skapet forresten): Meldte meg inn, leste noen få innlegg og hoppet rett over det skumle gjerdet.
![]() |
#38 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg er et periodemenneske her som overalt ellers.
![]() |
#39 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg leser mye mer enn jeg skriver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Av og på bruker
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg leser mye mer enn jeg skriver..... Føler liksom at jeg må ha en ny mening/vinkling før jeg skriver noe. Da blir det av og til litt vanskelig syns jeg å skrive noe i en tråd. Det meste er jo alt sagt, for dere er jo så gjennomtenkte, nyansegivende og skriveføre damer
![]() |
|
|